Gjest hjelp!! Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, de kom bare inn og stakk opp og dro igjen døren og nå står de der og skriker og mamma griner og de snakker om slekta, familien og verdipapir og noe greier og jeg skjønner ingenting!! de pleier ikke å krangle sånn og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, er helt sjelven her.. vet ikke hva jeg skal gjøre, om jeg skal gå opp å spør om hva som skjer eller hva jeg skal gjøre.. hjelp plis!! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Gå opp og spør? Du er jo en del av husholdningen. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Vet ikke om jeg tør helt.... faen heller!! skjønner ikke hva konflikten handler om.. om det er meg eller hva faen det er! helvete!! tror jeg spør i morgen kanskje når det har roet seg og prøver å se en film eller noe nå... eller skal jeg prøve å høre på hva de sier? gjorde det litt men er redd for at de skal se meg... heeeelt skjelven nå.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hvis du går opp der, så tvinger du dem til å roe seg ned, uansett. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Snakk med de, det er mye bedre enn å høre på ting som kan misforståes. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Tror du at du kommer til å sovne etter filmen da? Du kommer sikkert til å begynne å tenke og høre etter ovenfor. Snakk med de du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå