Vikingspeider Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Har endelig fått opp min egen profil på WJF Las Vegas neste! http://thewjf.com/WJF5/competitor_profile_...dre_profile.php Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Se filmen hos Youtube Skills mann! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Er det "Norske talenter" neste nå, da? Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Er det "Norske talenter" neste nå, da? Hum, får se. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Jepp, Kristian er sinnsykt god. Han var med i WJF3 i 2006, men skal visst ikke i år, så jeg får, heh, "steppe inn" for ham. Han har sjonglert i minst 10 år mer enn meg da... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jepp, Kristian er sinnsykt god. Han var med i WJF3 i 2006, men skal visst ikke i år, så jeg får, heh, "steppe inn" for ham. Han har sjonglert i minst 10 år mer enn meg da... ganske sikker på at han er tremeningen min .han er sykt god Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Jepp, Kristian er sinnsykt god. Han var med i WJF3 i 2006, men skal visst ikke i år, så jeg får, heh, "steppe inn" for ham. Han har sjonglert i minst 10 år mer enn meg da... ganske sikker på at han er tremeningen min .han er sykt god Er det sant? Tøffft. Det nærmeste jeg kommer er å ha truffet svigersøstra hans på Island i fjor og snakka med ham på Skype da... men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå