Zimmerh Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kreves mye av laget ja men når alt fungerer er det perfekt.. Lenke til kommentar
essu Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) hvilken kit liker dere best å spille som? Jeg foretrekker sniper eller medic. Endret 25. oktober 2008 av essu Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Engineer eller mountain engineer som US army, ellers LAT. Liker dog best å være skytter eller fører på MBT eller APC:) Endret 25. oktober 2008 av PapaDon Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Bumper denne litt subrscriber til Youtube acc til PR devsa og så PR teaser av den russikse hæren Ennå ikke blitt annonsert på det offisielle forumet Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Driver å laster ned PR nå, det tar litt tid, så jeg bare lurer på noen ting, siden jeg aldri har prøvd modden før: 1. Hvordan er feedbacken/recoil og bullet dropene på våpnene? 2. Så noen videoer på youtube av mye lagarbeid. Dreier det seg mye om den slags? 3. Går det ann å rappe fientlige tankser og andre militære kjøretøy eller kan man kun bruke sine egne? Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Driver å laster ned PR nå, det tar litt tid, så jeg bare lurer på noen ting, siden jeg aldri har prøvd modden før: 1. Hvordan er feedbacken/recoil og bullet dropene på våpnene? 2. Så noen videoer på youtube av mye lagarbeid. Dreier det seg mye om den slags? 3. Går det ann å rappe fientlige tankser og andre militære kjøretøy eller kan man kun bruke sine egne? 1. VIs du tenker at du har det vanlige sikte (den gule crosshairen) der når du går så blir det større i PR kan du tenek deg at det blir mye større uten at du kan se det og går saktere igjen enn i Vbf2 du vil ikke ha perfect aim hele tiden. Viss du gjør beveger du deg så må du vente litt for å få et godt sikte. Men ikke bli sur pga at dette skal bli fikset i neste versjon som kommer fra dager til uker til måneder. Bullet drop hos vanlige rifler er nøyaktige opp til 300 meter da må du tenke bullet drop. Sniper er den 600 meter mens marksman tror jeg er på 400-500 meter er ikke de klassene som bli brukt mest av mer seriøse typer, vis man ikke vil lage et speider eller scout team da. Med en Spesial jeger og sniper. Recoil: alle siktene er 3D så recoilen kan være litt vanskelig i starten. 2. Project Reality er bygd på lagarbeid, men det er også det som gjør spillet bra et godt koordinert lag kan slå hvilket som helst lag uansett om fienden har de beste skytterne men alle går hver sin vei vil man bli slått. Project Realitys styrke er nemlig at du knytter noe ekstra til de du spiller med. Ikke som i mange andre spill der du bare møter noen og sier hadet etter 15 minutter. I PR kan jo en runde vare i 4 timer vis lagene er meget like og har satt seg opp ganske bra. (Skjer sjeldent selv i mer private og arrangerte runder og mappet må være 4x4km for at det skal trekke ut så lenge) Dermed er PR mer inenst enn Vbf2 over hele stykket siden man opplever ting sammen har det morsomt snakker sammen koordinerer angrep/forsvar sammen osv. 3. Nei man kan ikke ta fiendtlige kjøretøy, men er nå kommet sivile kjøretøy man kan grabbe på noen nye maps. Dessuten pleier det å være nok kjøretøy i basen og en eller annen som liker å fly helikopter og dermed har du noen som kan fly deg dit du vil. Anbefaler å lese manualen. SKal selv på .:iGi:. serveren idag vis andre fra klanet blir med å sette igang noen runder så vet du hvor du har meg vis du trenger en som har holdt på med PR en stund. Og pass deg for WNP clanet de er headshot typer deluxe. Russere tenker de får seg noen kjappe raps der ryggen ender vis de ikek vinner. Husker en gang i et maps kalt assault on Mestia (konge kart for å være ærlig) de skjøt headshot etter headshot på oss og vi forsvarte basen vi hadde greid å ta plutselig ble det et hull i fronten hos dem og det ble noen intense 20-40 minutter stillingen ble 2-0 til fienden, men det var utrolig morro siden det kan bli ganske intenst på en annen måte. Vil også legge til at vi har en 4 eller 5 folk i klanet som er inne i varmen hos Pr developerne og iallefall han som har testa det mest også han som lagde filmen jeg la ut litt over liker mye av de nye gameplay tweakene som er gjort i PR. Mekanisert infanteri vil bli mer vanlig. APC og infanteri som jobber sammen. Stresstesting er denne helga så jeg kan se framover til 0.85 neste uke Endret 9. januar 2009 av Zimmerh Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Takker for et meget godt svar, Zimmerh! Skal se om jeg tester .:iGi:. i kveld... Leste manualen for noen timer siden, og forsto mer. Har kun prøvd det i noen minutter, og allerede har jeg forstått hvor viktig det er å jobbe som er lag, som jeg aldri har har holdt på med i BF2 av noe slag Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Mye skrivefeil huff. Ja venter egentlig på stress test builden for 0.85 clanet fikk noen plasser i den builden, men har ikke fått tilgang ennå vet Iallefall om 2 nye maps som kommer west Fallujah og et Russisk kart+ at russland tar over fools road og assault on Mestia. Tror det er noen flere kart som kommer, fordi i 0.8 var det vel 1-2 kart som ikke var presentert. Og for å være ærlig er det et kart jeg ennå ikke har prøvd selvom det er PLA og USMC's og jeg liker Assault riflen til PLA. BTW: Xfire: Zimmerha 2ndBTW: Ble ikke noe av Serveren vår i kveld litt dødt idag. Mne vis du har Xfire er det bare å si ifra om kvelden. Så er det mulig jeg kan være med. Endret 9. januar 2009 av Zimmerh Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hater det nye Russia vs. Chechen mappet. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det er et bra ambush map. Du kan ikke gå fullt på som chechen siden Russland har gode tanks. Miner og bakhold er hovedpoenget , man har jo også noen kanoner som kan momme til nytte ;)Men er enig i at mappet er litt for stort. Hva jeg liker er AASv3 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Noen som fremdeles spiller? Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Spiller det av og til, har som regel perioder der jeg kan sitte å spille dette lenge, og perioder der jeg ikke spiller noenting... Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Spiller av og til nå og da denne fantastiske modden ville bare opplyse om at Project Reality 0.95 er ute (vært ute siden oktober faktisk) Det nyeste er jo german forces, thermal for de kjøretøyene som har det, 4 nye maps uten at noen av de gamle ble fjernet, ny lyd for mange våpen og kjøretøy spesielt langdistanse lyden er blitt mye bedre som et eksemple i denne lille videoen ifra korengal valley http://www.youtube.com/watch?v=hFMX6YaUZ28&feature=related Også noen gameplays og trailer ifra 0.95 versjonen da http://www.youtube.com/watch?v=SP3iA_ZKJAw http://www.youtube.com/watch?v=A885j97Fqaw&feature=related Masser av gameplay her --> http://www.youtube.com/user/muitocomplicado#g/c/6C9877DF7D75B60E Trailer http://www.youtube.com/watch?v=g3uZpVWCZts&feature=related Project REality Vietnam er også in the making her er en veldig early teaser det er en crossover ifra en mod ifra BF2 kalt eve of destruction2 der lead modderen der også var ganske tungt inne i PR dermed ble ideen om PR vietnam skapt. http://www.youtube.com/watch?v=i9XiGa5WBLs&feature=related Også er det også en Project reality mod for ARMA2 som begynner å nærme seg en realease en eller annen gang selvsagt med sine feil og mangler ettersom en såpass overhaul av hele systemet tar tid. http://www.youtube.com/watch?v=K7-MUw9fwZc&feature=related Endret 23. januar 2011 av Zimmerh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå