PapaDon Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Korengal Valley er bikkjetøff som US Army! Sjekk donwnloadsseksjonen på realitymod.com for linker Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Kjempebra oppdatering, liker spesielt nye m16a4 og Muttrah city. Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Når jeg joiner servere så krasher spillet??? Kommer til loading screenen før det krasher.. Hva skjer?? Noen som vet hvorfor har sykt lyst å spille PR.. Er lei av AIX er liksom ikke realistisk nok.. Jeg vil ha tactical gaming Ikke Do what ever you want.. Sykt kjedli i lengen Endret 6. september 2008 av Tittoffer Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Bare å spille PR det:) De nye forandringene i 0.8 har senket hastigheten på spillet drastisk og gjort taktikk til en mye viktigere del av det å vinne! Har bare fått spilt et par ganger pga sykdom og 2 universitetsoppgaver på 1 uke (ja mens jeg er syk...) men elsket Korengal valley og Kashan er altid gøy om man har et squad og commander Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Bare å spille PR det:) De nye forandringene i 0.8 har senket hastigheten på spillet drastisk og gjort taktikk til en mye viktigere del av det å vinne! Har bare fått spilt et par ganger pga sykdom og 2 universitetsoppgaver på 1 uke (ja mens jeg er syk...) men elsket Korengal valley og Kashan er altid gøy om man har et squad og commander Men Spillet krasher hele tia?? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 titt innom forumet på realitymod.com, mange som sliter med ustabilt spill der Lenke til kommentar
Korka Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Seriøst, begynte med det igjen igår! Det er så morsomt, kan ikke vente til jeg kommer hjem fra skolen idag Lenke til kommentar
bjoffe Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 *Kremt* Jeg anbefaler også PR for de som ikke har forsøkt. Men les manualen før man gjør noe ambisiøst. Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ja enig med deg der bjoffe skikkelige servere liker ikke Noobs Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Virker som om den Norske fraksjonen beveger seg fremover, mulig vi får eget subforum hos realitymod.com Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hva mener dere? En Norsk Hær i spillet...Eller et subforum for de som er norsk, som spiller?.. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) En norsk fraksjon (hær som du sier) er under utvikling til selve spillet. Til nå har alt vært oppdatert i en enkelt tråd men nå skal vi muligens få et eget underforum slik som de andre community modsene (Russland, Polen, Australia, Nederland OSV). Om sluttproduktet er bra nok vil det bli en del av PR. Endret 15. september 2008 av PapaDon Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Da har vi fått et underforum hos realitymod.com og er en offisiell PR community mod:D Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har problemer med PR jeg Har installert det, så skal jeg lage egen server for å trene litt. Det lagger som ville h*lvette! Får ikke gjort noe.. Også når jeg skal inn på andre servere via nett, så lukker programmet seg: S Hva er dette? Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg hadde sammeproblemet med å spille på andres servere.. det jeg gjorde var å sette opp res`en høyere.. Litt sykt at det vriker men det gjør det faktisk... Håper dette hjelper Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Res'n? Kan du utdype det litt? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 skjerm resolusjon, som 1024x768 osv. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Satt allt på fullt, AA på fullt osv. Funker enda ikke: S Noen som vet? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 sjekk realitymod.com sitt forum. Der er det et utall tråder om folk med lignende problemer. Der vil sikkert noen kunne hjelpe deg:) Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ja da vet ikke jeg... var det jeg gjorde å da virket det?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå