Gå til innhold

BF2 Reality mod!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg joiner servere så krasher spillet???

Kommer til loading screenen før det krasher..

Hva skjer??

Noen som vet hvorfor har sykt lyst å spille PR.. Er lei av AIX er liksom ikke realistisk nok..

Jeg vil ha tactical gaming :p Ikke Do what ever you want.. Sykt kjedli i lengen :p

Endret av Tittoffer
Lenke til kommentar

Bare å spille PR det:) De nye forandringene i 0.8 har senket hastigheten på spillet drastisk og gjort taktikk til en mye viktigere del av det å vinne! Har bare fått spilt et par ganger pga sykdom og 2 universitetsoppgaver på 1 uke (ja mens jeg er syk...) men elsket Korengal valley og Kashan er altid gøy om man har et squad og commander

Lenke til kommentar
Bare å spille PR det:) De nye forandringene i 0.8 har senket hastigheten på spillet drastisk og gjort taktikk til en mye viktigere del av det å vinne! Har bare fått spilt et par ganger pga sykdom og 2 universitetsoppgaver på 1 uke (ja mens jeg er syk...) men elsket Korengal valley og Kashan er altid gøy om man har et squad og commander

Men Spillet krasher hele tia??

Lenke til kommentar

En norsk fraksjon (hær som du sier) er under utvikling til selve spillet. Til nå har alt vært oppdatert i en enkelt tråd men nå skal vi muligens få et eget underforum slik som de andre community modsene (Russland, Polen, Australia, Nederland OSV). Om sluttproduktet er bra nok vil det bli en del av PR.

Endret av PapaDon
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...