-sparks- Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Takk for info. De som skrur av skyggene for å få gameplayfordel har ivertfall misforstått konseptet i modden noe grundig. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Det burde være mye mer viktig å fikes supression-effekten slik at de med supperpcer ikke slipper unna med 1-2 sek av effekten, mens jeg som sitter med ~40 fps har det i 12 sekunder minst. De burde bytte fra å telle fps til en fastsatt tid... Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Er dette combined arms modden? Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Nei det er project reality Men er nesten sikker på at slipp datoen nærmer seg en i klanet som har r-con status sa han visste realease datoen så det er ikke lenge igjen uansett. Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 hmmm jeg bare lurer på om vi kan lage en pr clan fra gamer.no? hadde vert ganske kult det Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Promon er ferdig så client blir nok realeased tidlig fredag morgen for de med kontaketer kanskje allerede torsdag. Synd jeg drar opp til Rena og birkebeinerrittet imorgen Typisk Endret 27. august 2008 av Zimmerh Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jaja da kommer PR til fredag det er nå offisielt. 5 nye maps kan ikke vente til Korengal valley, Ramiel og Muttrah v2 er også spent på Operation barracudas AASv3. Trailer er også oppe leggern til her. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg har inntill for en stund siden trodd at flere av community-modsene skulle ende opp i 0.8, noe de ikke gjorde så alt i alt er jeg noe nøkternt instillt til denne releasen. Apropos, jeg så ikke noe til den nye Stryker APCen i videoen, den er vel ikke blitt kuttet ut? Gleder meg dog veldig til Russland og Norge, som ligger på rundt 50 % ferdigstillelse, skal bli med, og forhåpentligvis blir det et eller flere Russia VS. Norway kart satt til vinterhalvåret, er litt lei av alle som skal ha nasjon X VS. insurgents i A-stan! Krysser fingrene for at noen mekker sammmen en fransk fraksjon, gjerne FFL, har liggende en FAMAS og en snart ferdig VBCI-modell som jeg gjerne donerer til et godt formål:D Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Strykern er der den og. 0.8 blir magisk, vet ikke om de kan toppe denne utgivelsen med så mange magiske kart, us army nye destructabel enviroments, animasjoner osv.. Gleder meg også til de får gjort ferdig Command and conquer game mode som er hardcore game mode for store planlagte runder. Alle community moddene sa jo at de ikke vil gi ut noe i 0.8 så det var ikke et stort sjokk. Men candian forces vil jo bli adoptert til Developerne så 0.9 masse nye factions og godterier. Gleder meg til jeg kan svinge AG-3n med dessert camo i en trang liten by i A-stan eller knuse russere med den. Endret 28. august 2008 av Zimmerh Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Det var lenge snakk om at ting som den nye jeepen til Kina, den oppgraderte Vodniken OSV skulle inkluderes, så selv om det ble avkreftet de siste månedene hadde jeg forhåpninger:) Command and conquer game mode har jeg ikke hørt om, trodde det bare var AASv3 som var nytt. Forhåpentligvis klarer den russiske modden å lappe sammen et godt nok produkt til neste release slik at jeg har noe gøy å leke med, men jeg liker ikke helt det at de ikke har hatt en klar idé om hvilken del av den russiske hæren de skulle replikere, slik som det nå er blitt med skillet mellom US Army og US Marines. Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 får bare håpe at den blir bedre enn den gamle Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Noen som har 0.8 link? Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Da var v0.8 ute holder på å laste ned as we speak -sparks-- For å laste ned oppdateringen (v0.8) kan du bare gå på www.realitymod.com så står det nedlasnings linker over alt på sida. ligger også en trailer der som er vert å se mens du står i kø for å laste ned Endret 30. august 2008 av Tittoffer Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Ja, men det var det ikke for to dager siden Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 damn, har ikke fileplanet account så jeg må vente til den slippes andre steder... Har den dukket opp som torrent enda? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Registrer deg på battle.no og last ned filene her Mye bedre enn fileplanet Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Når jeg joiner servere så krasher spillet??? Kommer til loading screenen før det krasher.. Hva skjer?? Endret 30. august 2008 av Tittoffer Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Hvor stor er filene? Edit trenger jeg begge filene (core og levels)? Endret 30. august 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 du trenger begge ja, 1.46 og 1.16 gig i størelse. Torrents er ute nå, full hastighet! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 du trenger begge ja, 1.46 og 1.16 gig i størelse. Torrents er ute nå, full hastighet! Link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå