Bruker-88036 Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Emnetittelen.. tre ord iallefall. Her er et bilde av en bil, vet ikke helt hva mer man kan si. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Nå fikk du meg til å flire. Jeg tenkte at nå har duden vært på amcar-treff på Sunnmøre. Hva blir det nå? Edsel, Studebaker, muskelbiler eller rosa Cadillac. Ikke at jeg tror du digger rosa flak, men slik kan skje selv i de beste familier. Til og med jeg drømmer om en Studebaker Avant i julegave hvert år. Da var det såpass lite pretensiøst/ambisiøst innhold som møtte meg at jeg måtte flire. Jeg får lyst på appelsin, og skjønner ikke helt hvorfor. Hva mer kan man si? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Dersom det er alt du kan si, bør du vel ikke forvente at andre har noe å si? Det er nok en fordel å ha litt mer følelser til et bilde før du legger det ut, det hadde vært lettere å kommentere og kritisere dersom du hadde vist mer entusiasme og lærevilje Edit: Begynner å forstå hva du mente med Peyote, PMnormal Endret 21. juni 2008 av Garanti Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Da var det såpass lite pretensiøst/ambisiøst innhold som møtte meg at jeg måtte flire. Jeg får lyst på appelsin, og skjønner ikke helt hvorfor. Hva mer kan man si? Nei, helt ærlig. Et bilde av en nedsnødd ødelagt Mercedes, fotografert i april i Finnmark. Flir i vei den som vil, det sies jo at det er sunt. Dersom det er alt du kan si, bør du vel ikke forvente at andre har noe å si? Det er nok en fordel å ha litt mer følelser til et bilde før du legger det ut, det hadde vært lettere å kommentere og kritisere dersom du hadde vist mer entusiasme og lærevilje Edit: Begynner å forstå hva du mente med Peyote, PMnormal Jeg forstår ikke innlegget. Her fremstiller du meg på en måte jeg ikke kjenner igjen. Jeg må vise mer "entusiasme og lærevilje"? Hva mener du? Peyote?? Mener du bildet er så dårlig at jeg må ha vært rusa da jeg tok det? Sitter du trygt foran tastaturet ditt og er frekk på internett? Har PMnormal noen steder på forumet omtalt meg som om jeg er på Peyote? I såfall sier jeg bare takk for meg. Endret 21. juni 2008 av pybalto Lenke til kommentar
Kheri Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Når man legger ut bilder her må man tåle kritikk, noe jeg erfarte en av de siste dagene Tål det, ta kritikken og lær av det! Ingen sier at du måtte vært høy på noe, men kanskje at det er er "kjedelig" motiv, når man hører slikt går man ut å prøver å få det samme motivet interessant, det er slikt man lærer av! Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Neineinei, du har misforstått meg, unnskyld. Jeg uttalte meg på en uheldig måte, for i den setningen jeg refererte til Peyote mente jeg at PMnormal's utsagn i en annen tråd kunne forklares med den litt merkelige kommentaren hans i denne tråden. Ang. kommentaren min om bildet ditt, eller rettere sagt deg, så mente jeg at det her i bildekritikken er vanlig å se litt mer enn bare beskrivelsen av bildet av fotografen, men også eventuelle tanker, bakgrunn, ønsker og budskap. Når jeg skrev lærevilje mente jeg at du kanskje burde ha ønsket råd til forbedringer da bildet hadde et visst 'ny(frelst) kamerabruker'-preg over seg. Mine bidrag her på forumet vil aldri være at forsøk på å lede folk i krangel, sjenanse eller irritasjon, så jeg unnskylder om jeg har uttalt meg uheldig eller har tråkket noen på tærne. J Endret 21. juni 2008 av Garanti Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Når man legger ut bilder her må man tåle kritikk, noe jeg erfarte en av de siste dagene Tål det, ta kritikken og lær av det! Ingen sier at du måtte vært høy på noe, men kanskje at det er er "kjedelig" motiv, når man hører slikt går man ut å prøver å få det samme motivet interessant, det er slikt man lærer av! Tåler det meste jeg.. om bildene. Meg som person kan dere ligge langt unna. Posten sier ikke noe om bildet, ikke noe, hverken positivt, negativt eller noenting annet. Neineinei, du har misforstått meg, unnskyld. Jeg uttalte meg på en uheldig måte, for i den setningen jeg refererte til Peyote mente jeg at PMnormal's utsagn i en annen tråd kunne forklares med den litt merkelige kommentaren hans i denne tråden. Mine bidrag her på forumet vil aldri være at forsøk på å lede folk i krangel, sjenanse eller irritasjon, så jeg unnskylder om jeg har uttalt meg uheldig eller har tråkket noen på tærne. J Nei, alt i orden da. Trodde egentlig ikke PMn hadde hengt noen ut. Han er jo temmelig erfaren innen dette. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Innen å henge folk ut, ja Det var forøvrig ment som en positiv kritikk. Og jeg kan heller ikke se at den er surrealistisk på noen måte. Den er riktignok litt personlig, men det er alt. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg tok din post positivt som bare det. Men nok om det. La denne tråden dø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå