Jan Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Legg merke til måsene etter Derek faller ned fjellsiden. Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Elsker den filmen, alle Zombiene er som barn for han. Husker jeg også syntes det var morsomt da han går tur med den alvezombie tingen. Edit: det var denne lille karen jeg prøvde å komme fram til. Endret 23. juni 2008 av Metaphor Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 braindead er den ultimate splatterfilmen. jeg var så heldig å få se den på kino (bergen filmklubb) og siden har ikke livet vært det samme... har MASSE ssplatter i dvd hyllene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Peter Jackson visste sannelig hva han drev med før også jah. Geniale gamle Braindead med herlige splatterscener og fantastiske effekter med tanke på da den var laget. Morsom og disgusting med en gressklipperscene som har gått inn i de fleste splatterfans sine hjerter. Folk som synes filmen er dårlig, har vel aller helst ikke skjønt pointet med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå