Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Billige norske domene registar

Anbefalte innlegg

Jeg vet at dette er spurt om MAAAAAAANGE ganger før...

Jeg prøvde å søke, men fant ikke det jeg lette etter.

Please ikke gidd å skriv en trå der dere klager over dette, hvis moderator føler for det kan hanhenne slette tråden.

Prøvde å registrere hos domeneshop.no men de var så tette at man måtte betale for 2 år om gangen.

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv bruker jeg www.webdeal.no - 791kr året for .net/.com/.org og webhotell. Hostes på samme server som HW.no (hvorvidt det er positivt kan jo diskuteres da...). Serverene er raske, og stabiliteten er godkjent. God service (hvertfall for meg hittils).

Annet alternativ er www.bkmedia.no - en anelse dyrere for billigste alternativ, men da får du betydelig mer også.

Lenke til kommentar

Tusen takk for svarene dine!

webdeal var jo litt dyre da de tog 395kr pr år for .com .org .net

Skal bare ha domene, ikke hosting.

Domeneshop tar jo kun 195kr pr år, men den eneste ulempen er at man må betale for 2 år om gangen.

GoDaddy da?

De er jo ikke norske, men VELDIG billige.

De har gratis dns også, men er det bare "A record" eller er det mail forward, subdomener osv som blir innkludert?

(skal ha .org domene)

Lenke til kommentar

GoDaddy da?

De er jo ikke norske, men VELDIG billige.

De har gratis dns også, men er det bare "A record" eller er det mail forward, subdomener osv som blir innkludert?

(skal ha .org domene)

Mail forward, subdomener osv. er ikke inkludert hos Godaddy såvidt jeg vet (bruker de selv). Jeg bruker istedet MyDomain.com som gir ubegrenset med mail forward, web forward og subdomener, og ikke minst, det er helt gratis.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Numberone host. Var en del trøbbel i starten. Men det var litt ymse om det var min eller deres feil. Anyway, de er BILLIG til å være norsk selv om alt står på Engelsk. Så om du er ute etter mye og billig, der har du den. Jeg betaler 39kr måneden får mitt domene, 800mb inkl. domenenavn. Men det var en qxl deal. Det blir litt dyrere ellers, men verdt en kikk.

www.numberonehost.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...