audifreek Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Heisan. Jeg har som topic sier et avtrykk av dekket mitt i baksetet. da jeg har skinn, sliter jeg ned å få fjernet dette. jeg skulle levere bilen på verksted for å få fikset noe småtteri + at de skulle avballansere 2 hjul for meg. dekkene lå da i baksetet noen dager, nå kan jeg lese hva slags dekk og dimm det er, altså avtrykk av hele dekket. Hva skal jeg bruke for å få fjernet dette? har prøvd noe, men uten resultat takker for svar Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Å legge dekk i skinnseter, for så å la dem ligge der er det verste du kan gjøre. Pøs på med skinnkrem. Det kan funke, men mest sannsynlig ikke. Nest siste mulighet er å pusse ned læret med våtslip papir. Siste mulighet er å trekke om/kjøpe nye seter. Lenke til kommentar
binko Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Er det lov å spørre hvorfor dekk i skinnseter lager så kraftig avtrykk? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Fordi lær er levende og lett påvirkelig med tanke på avtrykk. Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Ja jeg skjønte at det var noe rart, hehe, ja ja så har jeg driti meg ut på dette. men mener du at det mest sannsynlig vil være så og si umulig å fjerne det?? skinnkrem? har du noe forslag på hvilken type jeg skal bruke`?? takker lars Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 http://www.scandicshine.no/nettbutikk/inde...;products_id=33 Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 takker. da var den bestilt. må jo prøve på ett eller annet, stygt er det med hjul i baksetet hehe Lenke til kommentar
support81 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 http://www.scandicshine.no/nettbutikk/inde...;products_id=33 Takker for tipset jeg også, sliter med litt av samme problemet her selv, bare ikke i bilen men i sofaen min hjemme Har fått erfare att det skal faktisk ikke mange dager til heller for å få avtrykk i skinn Samboeren min sovnet på skinsofaen mens hun hadde på seg ett naglebelte, ikke noen spisse elller spessielt store nagler heller egentlig, men etter 2-3 timer på sofaen så fikk vi ett flott vaffel mønster i den midterste sofaputen Håpet at det kanskje skulle forsvinne av seg selv etter en stund, men har etter to år insett at skinn slutter å gro av seg selv etter det er blitt til møbler Så jeg får prøve meg med krem jeg også Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Husk å varme skinnet opp. Og påfør krem helt til skinnet ikke tar imot mer. Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 ja skal huske på å varme opp. takker så mye for all hjelp foreløpig regner med at pakka med krem kommer om noen dager. Lenke til kommentar
xhansax Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 ja skal huske på å varme opp. takker så mye for all hjelp foreløpig regner med at pakka med krem kommer om noen dager. Har akkurat det samme problemet i min bil, hvordan gikk det med din? Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 ja skal huske på å varme opp. takker så mye for all hjelp foreløpig regner med at pakka med krem kommer om noen dager. Har akkurat det samme problemet i min bil, hvordan gikk det med din? hei du. Jeg fikk det ikke bort, samme hva jeg gjorde, snakket med noen bilpleie folk. de sa at de er veldig vanskelig å få bort, og at mange ganger ikke de klarer det heller. Avtrykket var i en A6, men nå har jeg byttet den inn i en A4 ,Så nå er det borte hehe Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Utblandet eddik pleier å få bort det meste på skinn, men da fjerner du samtidig naturlig fett og oljer, så da er det viktig å mettet skinnet igjen med en god skinnpleie av noe slag. Det er vanvittig stor forskjell på kvaliteten på skinn så prøv deg frem med svak blanding først, og bland sterkere til flekken er borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå