Gå til innhold

BK: Den gamle Dodgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte dette, god idè, skjønt utsnittet var litt trangt. Jeg assosierer slike van'er utelukkende til slike miljøer der grafittien spiller et relativt stor rolle visuelt sett, så sånn sett var bildet i mine øyne ganske stilrent i så måte.

Men mye på grunn av utsnittet synes jeg bildet blir for statisk og oppstilt.

Lenke til kommentar
Nå er jo jeg ganske glad i rot, så da får jeg ta til motmæle. Jeg synes det er et morsomt og urbant motiv av den mer slitte typen. Jo da, jeg ser at det er en kjempeklisje, men for meg blir det nesten for søtt til å ikke like. Noen som forstår meg?

Ja, jeg forstår..., men alikevel må jeg bare si at jeg ikke helt "falt" for dette bildet. Det forsvinner liksom i mengden av ... ting som jeg ikke helt ser vitsen med. Forsåvidt skarpt og fint nok... Og det ER noe med det bildet..., men ikke nok.

Lenke til kommentar

Selv om jeg ikke er noe bilmenneske, så likte jeg komposisjonen og fargene her..og det ble en fin kontrast mellom orden (bilen ren farge, enkle linjer) og rot (den fargerike, "rotete" veggen)..disse "motsetningene" skapte en viss balanse... :yes:

RandiA

Lenke til kommentar

Vet ikke riktig hva jeg synes. En del av meg liker det pga komposisjonen. Bra fargespill osv.

Rent teknisk ser det ut for å være veldig bra.

Motivet og bilde i og for seg selv er kjedelig. Dra litt i spakene kanskje? Mulig det kunne gjort det mer interessant.

Tagginga utgjør en stor del av bildet, noe som i og for seg er kult nok. Da spesielt pga det er komplimentærfarger der.

Men det beste med det, etter min mening, er at blinklyset og skiten på frontruta skaper en balanse mellom veggen og bilen. Veggen, skiten og blinklyset har mer eller mindre de samme nyansene av oransj.

Ellers er kontrasten mellom den "sprakende" veggen og den duse og daffe frontruta også et pluss.

Tviler på at jeg klarer å se noe slikt før jeg knipser avgårde i nærmeste framtid, så om enn ingenting annet er du "der oppe" etter min standard :D

Edit: det er flere ting jeg legger merke til etterhvert som jeg ser på bildet.

Ville bare legge til at du har fått en fin rytme i bildet også :)

Endret av Carny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...