tomsi42 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Her et bildene som jeg tok på fototuren vi hadde i mai. Dette er et bilde jeg tok med anew's D300 + Sigma 30mm f/1.4. Vi er på Hausmania forøvrig. 1/160s, f/8, 30mm, ISO 200 Hva synes folket ? Tom Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 litt rotete etter min smak Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Nå er jo jeg ganske glad i rot, så da får jeg ta til motmæle. Jeg synes det er et morsomt og urbant motiv av den mer slitte typen. Jo da, jeg ser at det er en kjempeklisje, men for meg blir det nesten for søtt til å ikke like. Noen som forstår meg? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Likte dette, god idè, skjønt utsnittet var litt trangt. Jeg assosierer slike van'er utelukkende til slike miljøer der grafittien spiller et relativt stor rolle visuelt sett, så sånn sett var bildet i mine øyne ganske stilrent i så måte. Men mye på grunn av utsnittet synes jeg bildet blir for statisk og oppstilt. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Nå er jo jeg ganske glad i rot, så da får jeg ta til motmæle. Jeg synes det er et morsomt og urbant motiv av den mer slitte typen. Jo da, jeg ser at det er en kjempeklisje, men for meg blir det nesten for søtt til å ikke like. Noen som forstår meg? Ja, jeg forstår..., men alikevel må jeg bare si at jeg ikke helt "falt" for dette bildet. Det forsvinner liksom i mengden av ... ting som jeg ikke helt ser vitsen med. Forsåvidt skarpt og fint nok... Og det ER noe med det bildet..., men ikke nok. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Selv om jeg ikke er noe bilmenneske, så likte jeg komposisjonen og fargene her..og det ble en fin kontrast mellom orden (bilen ren farge, enkle linjer) og rot (den fargerike, "rotete" veggen)..disse "motsetningene" skapte en viss balanse... RandiA Lenke til kommentar
Carny Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Vet ikke riktig hva jeg synes. En del av meg liker det pga komposisjonen. Bra fargespill osv. Rent teknisk ser det ut for å være veldig bra. Motivet og bilde i og for seg selv er kjedelig. Dra litt i spakene kanskje? Mulig det kunne gjort det mer interessant. Tagginga utgjør en stor del av bildet, noe som i og for seg er kult nok. Da spesielt pga det er komplimentærfarger der. Men det beste med det, etter min mening, er at blinklyset og skiten på frontruta skaper en balanse mellom veggen og bilen. Veggen, skiten og blinklyset har mer eller mindre de samme nyansene av oransj. Ellers er kontrasten mellom den "sprakende" veggen og den duse og daffe frontruta også et pluss. Tviler på at jeg klarer å se noe slikt før jeg knipser avgårde i nærmeste framtid, så om enn ingenting annet er du "der oppe" etter min standard Edit: det er flere ting jeg legger merke til etterhvert som jeg ser på bildet. Ville bare legge til at du har fått en fin rytme i bildet også Endret 21. juni 2008 av Carny Lenke til kommentar
dePt Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Ser meg veldig enig med RandiA. De stramme linjene til Dodgen står fint til de myke til grafittien. Alt i alt et velbalanset og behagelig bilde etter min smak. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Likte hatten i vinduet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå