HauksA Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hei! Min kjære søster har nettopp kjøpt seg en MacBook, og den latet til å fungere fint de første to ukene, men nå virker det som om noe rundt det trådløse nettverkskortet har slått seg vrangt. Selv om det står at den er koblet til nettverket i AirPort, får den ikke noen ip-adresse av routeren. Har prøvd med andre nettverk, har også prøvd å restarte routeren. Kikket litt rundt på nettet etter løsninger, og fant ut at det ikke bare er meg (les: hun) som har dette problemet. Noen som har erfaringer eller tips? Kom med det. Selv bruker jeg pc og er uvant med det meste av os-x. Kortet er av typen AirPort Extreme (0x14E4, 0x88), firmware Broadcom BCM43xx 1.0, Trådløskanal: 11. Skal innrømme at jeg ikke helt vet hva alt dette betyr, men regner med noe av det er til nytte. Mvh Håkon Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Koble til med kabel og sikre dere om at maskinen har de siste oppdateringene. Om problemet da fremdeles forekommer bør en vel ta kontakt med et servicesenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå