tommis Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hm.. Ja se det du, etter en liten restart og innlogging med Opera så spretter bildene opp her! Flottagitt. Takker for hjelpa Lenke til kommentar
IllSkilZ Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hei. Plutselig så var det over midntatt så jeg tok dette bildet kl 00:25. Brukte Digitalkamera så jeg er vell egentlig for sen med å sende inn bidrag. Bildet er tatt på Hitra (Ansnes) 23. Juni 2008 kl 00:25 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg får igjen takke for at dere har stilt opp denne gangen også. Muligens en ugunstig tid på døgnet og feil dag; det hjalp jo ikke på at undertegnende ikke fikk med den lille detaljen med UTC ... Men bilder ble det. Vil komme tilbake til dere med tilbake-meldinger på bildene i løpet av de nærmeste dagene; skjermen jeg sitter på nå er litt for ullen, samt at det begynner å bli en smule sent. Ny utfordring kommer. Tom Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Fantastiske bilder dere har tatt.... Notat i boka: jeg vil bli med til neste år.... Endret 25. juni 2008 av R@ge Lenke til kommentar
torhorn Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Her er mitt bidrag. Tatt fra Keiservarden utenfor Bodø (kl 23:58:51) og nordøstover mot Mjelle og deretter Steigen. Landegode og deretter Lofoten skimtes til venstre i bildet.Merkelige lysforhold denne kvelden, med overskyet over Bodø, litt nedbør midtfjords og så sol over Lofoten og øst for meg. Skal sies at jeg glemte kamerafoten hjemme, så bildene måtte tas håndholdt EOS 40D + 17-40L. Laget HDR for å få frem dynamikken i lyset. Nydelig bilde! Helt klart min favoritt av de midtsommer-bildene jeg har sett her inne. Godt å se mitt gode Lofoten i bakgrunnen Lenke til kommentar
beccarella Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Kult bilde, den linsa er morsom. Mange fine bilder her!Her er mitt bidrag med mitt nyinnkjøpte objektiv : Sigma 10-20mm : EXIF : 15 sec, f/5.6, brennvidde 12mm, ISO 200 Kamera : Nikon D40 Jeg er på objektivjakt....min nysgjerrighet ble vekket....hva er spesielt med denne linsa? Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg er på objektivjakt....min nysgjerrighet ble vekket....hva er spesielt med denne linsa? Opprett en post i kategorien objektiver ... etc. eventuellt søk der. Et kort svar er at den er ekstremt vid. ... Mange fine bilder! Lenke til kommentar
Sideburn Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Nydelig bilde! Helt klart min favoritt av de midtsommer-bildene jeg har sett her inne. Godt å se mitt gode Lofoten i bakgrunnen Takk skal du ha:) Søndag kveld var lyset helt fantastisk over samme område. Har en del bilder hjemme nå med Lofoten badet i gull. -Jeg blir aldri lei av å se på det der:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå