TSP Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Mehe, sært. Jeg trodde TSP var en gammel mann. Helt til jeg så ham IRL da selvfølgelig. Haha, ehe.. Vel. Det som er "morsomt". Alle tror jeg er eldre før de møter meg, men etter det tror det jeg er mye yngre enn det jeg er. Ville heller hatt det omvendt ^_^ Menne... Jeg kan ærlig talt kun huske to jenter, mushi og bazukh og ikke en tredje, hva har jeg gått glipp av? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg kom bare på AM hvertfall. Rakk ikke fotballen. Og Aidskake er på ferie. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Fra albumet til allyse: - Hva skal jeg med denne a? Meg foran. Merkerlig nok smilte eller lo jeg på de fleste bildene i allyse sitt album, men på de aller fleste ser jeg litt for mye jente ut til at jeg vil dra dem frem... Endret 22. juni 2008 av TSP Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Det kommer bilder her også så fort jeg finner datakabelen til det sugne kameraet mitt. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg kom bare på AM hvertfall. Rakk ikke fotballen. Og Aidskake er på ferie. Så hvordan klarte du å se meg irl? :O Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Så hvordan klarte du å se meg irl? :O Kanskje hun så deg og meg på Oslo S, kanskje hun var den personen på Narvesen som sa "Det er Preben jo" eller kanskje hun har sett deg tidligere. ETV, The eXperience, anyone? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg kom bare på AM hvertfall. Rakk ikke fotballen. Og Aidskake er på ferie. Så hvordan klarte du å se meg irl? :O Du var jo der på et annet treff? O_O Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Høres logisk ut Loveless. Jeg redigerer nå de siste bildene. En siste finish på bare, 60 bilder. xD Jaja. Ute om en halvtime/times tid regner jeg med Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg har sagt det 10000 ganger før, men han glemmer det og blir like overrasket hver gang jeg nevner at jeg har sett ham. Kanskje han er en gammel mann i forkledning? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Det var jo litt merkelig det der. Man tror han er mye eldre f;r man m;ter han, og tror han er yngre når man har møtt han. :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Wicked treff..tror ikke jeg tok noen bilder ifra treffet dessverre men var koselig å treffe fellow tards ^_^ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Wicked treff..tror ikke jeg tok noen bilder ifra treffet dessverre men var koselig å treffe fellow tards ^_^ Og dere bare ble borte, før jeg rakk å si hadet til dere. =/ Men ja. Artig treff ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hvordan ligger det ann med bildene? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Bildene lastes opp på midlertidig server, atm. http://www.mrbjoernstudios.com/download/21-06-08/ Bildene vil senere flyttes over til img.mrbjoernstudios.com (bare serveren der er oppe igjen.) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Fett treff i går og rødt lag var da konger over Ekeberg. AM var også kos, så jeg synes vi bør ta et par forumgrillinger i løpet av sommeren! Jeg trodde både TSP og JohndoeMAKT var mye større enn de var. Og kroppen min verker i dag. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg flirer godt av Ilpostino, i full action med ball og mobil. Ja, også Nyhus sin kraftige brunfargede kropp da ... nå mangler bare et par fyllebilder av L4r5, så tror også jeg at dere hadde en outstanding opplevelse i går. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 siden grillings er tatt opp i tråden så er det allerede en tråd om å treffes senere i sommer i Oslo her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg flirer godt av Ilpostino, i full action med ball og mobil. Ja, også Nyhus sin kraftige brunfargede kropp da ... nå mangler bare et par fyllebilder av L4r5, så tror også jeg at dere hadde en outstanding opplevelse i går. Tar jeg ikke feil ligger de aller beste bildene på datasmurf sitt kamera, til nå har det jo ikke vært et eneste bilde av aftermathen på st. hanshaugen... Var der all morroa foregikk Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Lars tok vel også bilder på St. Hanshaugen. Endret 22. juni 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå