mushi Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Mushi: Du stakk jo av før jeg dukket opp jo. Blir ikke Napoleonskaker av sånt vet du Men...men... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Fantastisk kult bilde. Hva er det som har skjedd der? edit: Ser ut som danielzu? skal til å sparke meg elns, men jeg skyver så stilig unna. Endret 22. juni 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Mushi: Du stakk jo av før jeg dukket opp jo. Blir ikke Napoleonskaker av sånt vet du Men...men... Sucks, ikke sant? Jeg sa jeg skulle ta med. Gikk det ikke tog senere? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Mehe, sært. Jeg trodde TSP var en gammel mann. Helt til jeg så ham IRL da selvfølgelig. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Og folk holdt på å få sjokk da jeg sa at jeg var 27 Loveless: Vi har en auksjon å planlegge Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Sucks, ikke sant? Jeg sa jeg skulle ta med. Gikk det ikke tog senere? Joda, men bikkja var utslitt og jeg skulle se fotball. Men får jeg kom hjem var vi utslitte begge to så det endte med at vi lå på sofaen og så på film sammen Håper du ikke ble sint da.. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Joda, men bikkja var utslitt og jeg skulle se fotball. Men får jeg kom hjem var vi utslitte begge to så det endte med at vi lå på sofaen og så på film sammen Håper du ikke ble sint da.. Neida, var så trivelig der at Du får minne meg på det ved en senere anledning. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg følte at jeg var litt vel usosial... D= Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Er i gang allerede jeg. ^^ Lenke til kommentar
Myst Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hehe bra bilde Vintermåne. Beklager det med sammenstøtet, man blir litt revet med i spenningen Håper du blir bra igjen snart. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hehe bra bilde Vintermåne. Beklager det med sammenstøtet, man blir litt revet med i spenningen Håper du blir bra igjen snart. Det går fint, blir sikkert bra etter noen få dager med hvile. Var rimelig heftig mellom blå og hvitt lag på slutten der ja! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg har så vondt i hele kroppen! Mange bilder av han på det hvite laget med rødsprengt fjes og stygge knær forresten. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg har så vondt i hele kroppen! Mange bilder av han på det hvite laget med rødsprengt fjes og stygge knær forresten. ja, det var vel noen som utmerket seg med mye løping Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ja, ble imponert over JonhdoeMAKT. Fant ikke ut at det var deg før etter vi var ferdig da, var litt rart da, siden jeg hadde forestilt meg deg som mye mye eldre og mere gretten ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Se på han fyren som faller hele tiden da, dere. Lurer på hvem det kan være. ^^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Men han veier opp med sine skillz i telefonfotball da! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Indeed! Nå tror jeg kanskje jeg vet hvem han ;P var. Spilte han? Endret 22. juni 2008 av Redneck Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Men han veier opp med sine skillz i telefonfotball da! mens vi holdt på ringte det en direktør fra jobben og sa at nettverket var nede så det hastet litt med å få koordinert slik at noen andre enn meg kunne stikke innom og se på det. hjalp ikke stort egentlig for jeg ble vekket da den samme direktøren ringte om det samme idag. jeg sitter nå på jobben og prøver å finne ut av saker og ting. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Men han veier opp med sine skillz i telefonfotball da! mens vi holdt på ringte det en direktør fra jobben og sa at nettverket var nede så det hastet litt med å få koordinert slik at noen andre enn meg kunne stikke innom og se på det. hjalp ikke stort egentlig for jeg ble vekket da den samme direktøren ringte om det samme idag. jeg sitter nå på jobben og prøver å finne ut av saker og ting. Er ikke det bare å svare: "Jeg har fri, ring noen andre"? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Er ikke det bare å svare: "Jeg har fri, ring noen andre"? joda, hadde det ikke vært for at det han holder på med skal legges frem for regjeringen på fredag. saksdokumenten er på størrelsesorden 300 sider så det er mye som må ordnes før det er ferdig. (dette er vel den største ulempen med å jobbe med IT er at en risikerer å måtte ordne slike ting). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå