Gå til innhold

Aftermath for fotball-treff i Oslo 21 juni 2008

ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SATAN! Aldri mer! Ikke faen om jeg skal sitte så dritings på toget en gqang til. Greit, jeg sier ikke at jeg ikke skal bli så full for det blir jeg, men ikke faen om jeg ska lsitte swå full på toget igjen. Kvalm nå. Finne vann ja.

Lenke til kommentar
L4r5 er full på telefonen :wee: Han sa mye tull. ^^

Det har ikke skjedd siden jeg ikke har erindring om det. Sånn for å nevne det så er ca det siste jeg husker fra oslo at hele gjengen står og roper "DRIKK DRIKK DRIKK DRIKK" og jeg bøtter nedpå resten av det jeg har.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Jeg antar kisen som bøtter nedpå med whiskey rett fra flaska midt på lyse dagen på et fotballbane sammen med en hel masse mindreårige er L4r5?

Ja det var meg. Faktisk så holdt jeg meg unna rein sprit hele tida utenom EN slurk som nyhus og folk pressa på at jeg skulle ta. Og den ene slurken jeg tok av Jack'en til nyhus ble selvsagt foreviget.

Lars var da ikke _så_ full da jeg etterlot han og wheelman på oslo s for omlag en time siden, men noe sier meg at han har dyttet nedpå enda mer av den iste-skiten han hadde med seg...
Unnskyld meg, men altså. Det siste som skjer før jeg drar er at folk roper DRIKK og jeg tømmer i meg resten av det jeg har. For å si det sånn så blei jeg ikke mer edru etter hvert som det ble tqatt opp i magesekken
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Ahw, sotiser! Men jeg maa si jentene skuffer - er virkelig jeg den eneste som har vaert med aa spille naar vi har hatt HW-fotball?

Skulle gjerne ha joina hvis jeg hadde hatt muligheten til å være der. :p

Lenke til kommentar

Siden noen ville ha flere bilder har jeg lagt ut usortert og uredigerte bilder her. Sorry for at noens ræv har blitt eksponert, men er ikke SÅ lett når alle flyr rundt :p

Siden det sikkert er noen som ikke vil vise seg, eller syntes de ser dumme ut (normalt når folk løper rundt og stresser og blir tatt bilde av...) så send meg en pm eller mail med bildenavnene. Ikke send en pm pr bilde, men alle bildene i en...

Flere HW-bilder

Endret av allyse
Lenke til kommentar
Noen som vet hvor Loveless er?

Eller ble hun med Gisle på hotellrommet for å finne ut om hvor liten (e-)penis han egentlig har? :ph34r:

Neida, de klarte faktisk å slippe taket på hverandre, (leppene hang litt igjen, men løsnet til slutt de også :p )slik at hun fikk tatt bussen hjem. Om hun kom seg av på rett sted aner jeg ikke. Etterpå besøkte B-real, Arinomi og jeg et par puber, før vi tuslet "hjemover".

Mushi: Du stakk jo av før jeg dukket opp jo. Blir ikke Napoleonskaker av sånt vet du :p

Ellers føltes det litt sært å dukke opp etter at alle andre hadde tilbrakt dagen sammen, og begynte å kjenne hverandre litt. Intruder på høyt plan :p Kom seg da en eller annen spurte hvem jeg egentlig var, og det var jo godt at folk ihvertfall kjente igjen nicket :)

Endret av Llandari
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...