MrBjoern Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg har sånn artig printer nå, som fungerer. Så om noen tar på seg oppgaven med å bare samle sammen avatarer og nick. Så er det null problem for meg å printe ut id kort ^^ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Jeg ville og ha en presentasjonsrunde og fremmet forslaget for enkelte, men jeg ville selv ikke skrike ut og ta intiativet. Var litt for redd for hva dere ville ha gjort med meg som en følge av det Jeg prøvde å få hilst på alle og sørge for at alle visste hvem jeg var, men ser at jeg ikke hilste på alle, for eksempel Vintermåne Jeg sa vel noe ala: "Hei, Preben her, TSP". Endret 21. juni 2008 av TSP Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Srsly, er du like gammel som meg? Ja? :o Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Tihi. Jeg kom ned trappen utenfor Oslo S og bare. "mrbjoern her, til de jeg ikke har møtt før." Noen av de så litt rart på meg =/ Og der kan man se. Jeg tok feil en gang jeg og. xD Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Kommer det fler bilder snart? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Litt enklere for dere med sånn kult nick å presentere dere enn meg med sånn teit geek-nick. "Jo hei, searomækk her!" Endret 21. juni 2008 av Zeromac Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Når dere snakker om hvor små dere som er født i 92 er, tenk på meg som er 94 da. Jeg følte meg rimelig liten. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Når dere snakker om hvor små dere som er født i 92 er, tenk på meg som er 94 da. Jeg følte meg rimelig liten. Ja, dere dro gjenomsnittsalderen ganske bra ned. Men flinke til å spille fotball, det skal dere ha. Og Zeromac, hva er så nerdete med nicket ditt da? =/ Kommer det fler bilder snart? I morgen, kanskje? =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 nå! jeg forlanger også flere bilder! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Gi i det minste Vintermåne et bilde av meg nå da mrbjoern Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 EDIT: Mushi, jeg sitter nå å ser på noen nydelige bilder av en kinesisk nakenhund. De er hverken over, eller undereksponert. Og hunden er bare elsk. Hun er mye mer fotogen enn meg Gleder meg til å se bilder! Du må ha en god del Spessielt etter jeg gikk amokk med kameraet Hvem var han som satt i rullestol? Uhm.. logisk nok Wheelman Og bilder ble det mye av. WheelMan og TSP presterte å fylle minnekortet mitt der oppe på Ekeberg. Tss.. det skulle bare mangle.. Ey, jeg tok kun 6 bilder! Var 21 ledig når jeg ga det fra meg..? født i 1995 eller? Jeg føler meg akkurat nå veldig gammel.. *sukk* Ntaww.. *kosepå* Jeg følte meg derimot veldig liten, når Ilpostino sa. "1992... Hmm... Da var jeg ferdig med andre året på videregående. " Ikke bare meg som følte esg truddet nei! Hvis noen klarer å printe det ut så. *løpe å gjemme seg* Jeg ville og ha en presentasjonsrunde og fremmet forslaget for enkelte, men jeg ville selv ikke skrike ut og ta intiativet. Var litt for redd for hva dere ville ha gjort med meg som en følge av det Jeg prøvde å få hilst på alle og sørge for at alle visste hvem jeg var, men ser at jeg ikke hilste på alle, for eksempel Vintermåne Jeg sa vel noe ala: "Hei, Preben her, TSP". Du prater mye mer på forumet enn IRL.. Alt dette skrevet etter resten av rom-flaska til Lars var helt nedpå. Er ikke jeg flink? btw: PICZ, NUH! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Haha, artig aldersdiskusjon! Aldri greit å vite hvor gamle folk er, egentlig. Greiere å dele inn i tre kategorier; smårips (ikke røre), ungdom (spørre først), voksne (kun på oppfordring). Noen som ikke kjenner meg fra før som tør å gjette på hvor gammel jeg er? Jeg er han som kom med Yoshi-bamsen, om noen trodde noe annet, hehe. Var en artig dag, sorry atjeg ditcha folk da de dro dil St. Hans-haugen. Følte meg veldig sliten og slapp og ville bare hjem og slappe av. Og nei, det er ikke bare fordi jeg er i dårlig form, hehe. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Jeg ville tippa 1993, men så at det var 1991. Hvis du er den jeg tror da. Endret 21. juni 2008 av Redneck Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Jeg vet, jeg burde prater mer irl og mindre på forumet men... ...Jeg trenger bare "oppvarming" Endret 21. juni 2008 av TSP Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Skal se å få slengt ut noen bilder jeg og. Har en del Faen at jeg formaterte serveren. Har fått lagt inn OS på nytt, men får ikke til Apache. Smart gjort av meg >.< Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Henrikk.. Han som fløy rundt og tok bilder med mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå