TSP Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Har du et bilde? Klarer ikke å huske deg >Spør allyse eller mrbjoern Ey, jeg tok kun 6 bilder! Endret 21. juni 2008 av TSP Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 TSP, husker deg fra første treffet. Du løp rundt på banen og snakket i telefonen samtidig. Og så trodde jeg at du var på alderen min, hehe. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Vet ikke hvor godt jeg liker det... Føler at alle husker meg fordi jeg er så merkelig og det vet jeg liksom aldri hvorvidt er positivt eller ikke, føler og at mange tror jeg er evig mye yngre enn jeg er Hehe. Merkelig på en positiv måte? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Åja, bruker Wheelman rullestol til vanlig eller? ja, han bruker alltid rullestol Ow, ok. Sry at jeg var litt nysgjerrig ;P Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 TSP, husker deg fra første treffet. Du løp rundt på banen og snakket i telefonen samtidig. Og så trodde jeg at du var på alderen min, hehe.Og du er en 95-er, A-hahahahaha!! Ehehiho... aha, haha, åh, damn. Crap. Vel, i fjor løp jeg på banen med mobil, i år var det ilpostino sin tur, har aldri sett noen spille så bra fotball og snakke i mobil samtidig. Har ikke sett mange heller da. Han gjorde det til og med når han sto i mål for oss Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Haha, det er feil. Er egentlig 92. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 født i 1995 eller? Jeg føler meg akkurat nå veldig gammel.. *sukk* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 født i 1995 eller? Jeg føler meg akkurat nå veldig gammel.. *sukk* Du er da ikke gammel? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 TSP puster letter ut, puh. Var ikke så gæli da. Ja, merkelig på positiv måte. Synes bare jeg er merkelig selv og at andre synes jeg er unormalt merkelig og det liker jeg ikke. Men men, vi får håpe det ikke er spesielt negativt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Haha, det er feil. Er egentlig 92. Srsly, er du like gammel som meg? Og Mushi, du er ikke spesielt gammel. Jeg følte meg derimot veldig liten, når Ilpostino sa. "1992... Hmm... Da var jeg ferdig med andre året på videregående. " Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) født i 1995 eller? Jeg føler meg akkurat nå veldig gammel.. *sukk* Hvem, hva, hvor? Jeg er 18 år, 1 måned og 21 dager jeg (+/- 1 dag) Og jeg tok feil, Zeromac var 92-er. Og mrbjoern, jeg trodde du var like gammel som meg. There you see.. Endret 21. juni 2008 av TSP Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Er bare vant til at folk som er født på 1990-tallet er veldig små Nei jeg er ikke gammel, ble bare fort moden haha. Begynte tidlig Tolk det som du vil. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hva i all verdens land og rike! Mrbjoern er like gammel som meg. Har jo bursdag noen dager etter meg. Jeg trodde du var 18-22 et sted jeg, minst! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hva i all verdens land og rike! Mrbjoern er like gammel som meg. Har jo bursdag noen dager etter meg. Jeg trodde du var 18-22 et sted jeg, minst! Nå tar vi litt av her, gjør vi ikke? Jeg kan gå med på at jeg ser ett eller to år eldre ut enn det jeg er. Men 22... Oo Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hva i all verdens land og rike! Mrbjoern er like gammel som meg. Har jo bursdag noen dager etter meg. Jeg trodde du var 18-22 et sted jeg, minst! Nå tar vi litt av her, gjør vi ikke? Jeg kan gå med på at jeg ser ett eller to år eldre ut enn det jeg er. Men 22... Oo Okei, dro den litt langt, men wow, hadde aldri trodd at du var på min alder. Angrer litt på at jeg ikke ble bedre kjent med deg egentlig, vi hilsa jo, men ble aldri noe mer Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Okei, dro den litt langt, men wow, hadde aldri trodd at du var på min alder. Angrer litt på at jeg ikke ble bedre kjent med deg egentlig, vi hilsa jo, men ble aldri noe mer Hehe xD Du vet. Det kommer flere anledninger. Og mrbjoern biter ikke veldig hardt, selv om Demille har det med å tro slike styggedommer om meg. (jeg tror hun er redd meg, eller noe) xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg kunne også sverge på at mrbjoern var 18 eller eldre... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Skal vi starte med det at vi presenterer oss med brukernavn, og alder på slike forumtreff? =) I tilleg til at alle har navnekort, med forumavatar og nick. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Ja, det hadde vært utrolig kjekt. Visste ikke helt om jeg skulle hilse med vanlig navn eller brukernavn >< Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hvis noen klarer å printe det ut så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå