DJ_Dark Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Og jeg som trodde DJ_dark var tromsøværing jeg Jaja.. HÆ!? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 DJ_dark: Du må trene mer på treffsikkerheten din på frisbee! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Det sier jeg også. Askergutten. x) Jenter fra Asker om Vinterbro : Er det ikke dekning i denne landsbyen?!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 DJ_dark: Du må trene mer på treffsikkerheten din på frisbee! Hadde truffet om han hadde kommet en gang til!! Det sier jeg også. Askergutten. x) Jenter fra Asker om Vinterbro : Er det ikke dekning i denne landsbyen?!! Skal du mobbe og nå!? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Dere satter dere jo sånn 10000000 meter unna resten av folket jo som ikke spilte :\ Den gjengen har sans for symbolikk, vet du. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Han N4w virket som en forvokst 10-åring. Nærbilder av ansiktet hans sier meg at han er mellom 10-12 år, men da jeg så bilde av hele fyren, var han jo diiiger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Og jeg som trodde DJ_dark var tromsøværing jeg Jaja.. HÆ!? I know...jeg aner ikke på hvor jeg har det ifra men jeg har hele tiden trodd at du var ifra tromsø :S Det sier jeg også. Askergutten. x) Jenter fra Asker om Vinterbro : Er det ikke dekning i denne landsbyen?!! [bærumbærtestemme]"Sier du jeg er femi så smekker jeg deg med handvesken" [/bærumbærtestemme] Den gjengen har sans for symbolikk, vet du.I know :X Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Og jeg som trodde DJ_dark var tromsøværing jeg Jaja.. HÆ!? I know...jeg aner ikke på hvor jeg har det ifra men jeg har hele tiden trodd at du var ifra tromsø :S Det sier jeg også. Askergutten. x) Jenter fra Asker om Vinterbro : Er det ikke dekning i denne landsbyen?!! [bærumbærtestemme]"Sier du jeg er femi så smekker jeg deg med handvesken" [/bærumbærtestemme] Skjønner ikke hvordan du har fått til det. Og bra du mobber de fra Bærum biril! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Har pratet min del med bærumsidioter så jeg står ved min fulle rett å hetse de så mye jeg vil Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Ja, det er jo Asker som er stedet. UANSETT, neste forumtreff på Blitz! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Dresskode: Treklubber. Ellers tar du kun med ditt sjarmerende og berikende vesen, som også inkluderer et indre landskap i total balanse, hvor det så klart er rikelig plass for aksept av de som er en totalt forskjellig. Joda, Blitzmiljøet kunne passe utmerket! Endret 23. juni 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Når man skal blåse flammer har man tre sikkerhetsregler man ALDRI skal gå bort i fra.- IKKE blås flammer med promille. - Ha en fuktig klut klar i den ene handa. - Pass på å ha klær, hår etc. slik at ikke noe kan komme i kontakt med flammene. Tror vi brøt alle samma. Er gøy å bryte regler Sorry at jeg brukte så mye, var jo så gøy jo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er mulig jeg brukte litt mye på grillene også. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) ALTFOR mye! Jeg legger merke til at pantemannen hadde LO-lue... Hmm... Endret 24. juni 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Han var epic :!: *fargelegge han i lilla* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) ALTFOR mye! Jeg legger merke til at pantemannen hadde LO-lue... Hmm... Det var litt kult. Hehe! Chris trodde ikke vi kom til å forsvare ham mot gangstawanksta'ne. x) Endret 24. juni 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Halloooo! Vi hadde jo to utmerkede pyromaner, klare med fakkel og tennvæske (så lenge det varte)! Tryggeste gjengen i Oslo, lizzm Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Trygg du liksom... Vær glad du har igjen skjegg Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Skjegg kan erstattes, den lørdagen ikke Jeg vet ikke med resten, men jeg synes hele den dagen var utrolig koselig Endret 24. juni 2008 av Arinomi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå