Gå til innhold

TF2 - Hvordan får man gratis prøvespilling?

Anbefalte innlegg

Heisann, ja. Skulle jo være noe gratis 2-dager test på TF2 nå i helga. Klokka 22 idag skulle det starte, og tenkte jeg skulle teste nå. Pre-loada det på Steam for et par dager siden, og tenkte det bare var å launche det nå, men så enkelt var det tydeligvis ikke. Hva må man gjøre for å få den testegreia? Før kunne man høyreklikke på spillet i "my games" og velge "Pre-load info" (eller no) der det var en klokke som tikket ned til testinga starter. Det går ikke lenger.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann, ja. Skulle jo være noe gratis 2-dager test på TF2 nå i helga. Klokka 22 idag skulle det starte, og tenkte jeg skulle teste nå. Pre-loada det på Steam for et par dager siden, og tenkte det bare var å launche det nå, men så enkelt var det tydeligvis ikke. Hva må man gjøre for å få den testegreia? Før kunne man høyreklikke på spillet i "my games" og velge "Pre-load info" (eller no) der det var en klokke som tikket ned til testinga starter. Det går ikke lenger.

For min del hjalp det å logge ut av Steam og inn igjen=) Så funka det fett som en melkeplett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...