Elgjeger Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Er det bare meg, eller renner Skruf Sterk løs-snus mer enn andre snuser som for eksempel General, Göteborgs Rape' osv.? Vanligvis kan jeg fint ha en prell snus i leppa rundt 2 timer, men greier skjelden mer enn 45 minutter til 1 time med Skruf pga. at den renner som faen og er plutselig over hele munnen min. Er det flere som har merket dette med Skruf? Endret 20. juni 2008 av Elgjeger Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Den renner mer ja, du får bare øve. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hvorfor poster du ikke i snustråden? Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hei, her på forumet har vi en egen snustråd. Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...hl=snustr%E5den Der diskuterer vi snus. Velkommen dit! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Min erfaring er at dden begynner å renne etter lengre tid enn de andre. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hvem faen bryr seg? Ikke snus da vel hvis du ikke tåler at snusen legger seg utenfor ditt 2x1cm'ers reserverte snusområde under leppa Lenke til kommentar
SSGXD Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hvem faen bryr seg? Ikke snus da vel hvis du ikke tåler at snusen legger seg utenfor ditt 2x1cm'ers reserverte snusområde under leppa Enig, enig! Det er større problemer som kommer etterhvert over en periode på flere år med snus, enn det spyttet som renner akkurat når du snuser. Kroppen prøver vel å si ifra at den ikke vil ha snus! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Jeg teller 2 urelevante innlegg. Ja, Skruf renner nok litt mer. Men det har jo også litt med hvordan du bakern. Jeg greier ikke ha Skruf i så lenge heller, i forhold til f.eks. General. Det er vel kanskje mulig å tørke den bittelitt? Endret 24. juni 2008 av Glisevask Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Han snakker om porsjon. Han snakket ikke om porsjon likevell Endret 24. juni 2008 av vbjornevik Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 1. Det finnes som sagt før i tråden en egen snustråd. Denne tråden er helt unødvendig. 2. Lær deg å bake. Eventuelt la forumets carepatrol ta seg av saken. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Enig, enig!Det er større problemer som kommer etterhvert over en periode på flere år med snus, enn det spyttet som renner akkurat når du snuser. Kroppen prøver vel å si ifra at den ikke vil ha snus! For eksempel? Og kilde? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hei, her på forumet har vi en egen snustråd. Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...hl=snustr%E5den Der diskuterer vi snus. Velkommen dit! Nettopp Denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg