Flexo Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Heisann, Tura på nedi Sandvika for et par uker siden, og en av de mange fotoboksene som står rundt der knipsa meg i 50-sona. De jævlene har jo plassert boksen rett etter 80-sona. Det blir påstått at jeg holdt 61 km/t og bota blir deretter på 2900,- Men nå i ettertid er jeg bare glad for at jeg ikke kjørte fort nok for å miste lappen. Hvor mye fortere måtte jeg ha kjørt for å bli nødt til å parkere bilen? Mye er det bøtegrensene ligger på ved så lave fartsgrenser? Holder et fotoboks-bilde for å ta ifra en person sertifikatet, hvis man blir knipset i enda høyere hastigheter? Takker på forhånd for alle hjelpsomme svar Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 http://www.dinside.no/php/art.php?id=386305 Du må opp i 26 km/t over grensa for miste lappen. Dvs. 76 km/t i 50-sone. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) I 50 sonen så blir du fotgjenger vis du holder over 76km/t. EDIT: Litt sein der ja. Endret 20. juni 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå