Mr_NICe Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hei, jeg har elektro på ungdomskolen og skal mekke viftestyring som prosjekt. Jeg har sett http://www.overklokking.no/casemods/diy_ba...ybus/index.html og der blei jeg litt blank. Det jeg er ute etter er den "lettest" mulig måten og lage en viftestyring på, til ca 3 kabinett vifter(og minst mulig utstyr). Tusen takk. Mvh Jørgen Lenke til kommentar
Mr_NICe Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 ingen som vet noe!? :-? Lenke til kommentar
Big_blaster Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 du kann ta en universal strøm adapter og opne den og bruke ferdige greier det er forslkellige vatt på den funker fett her Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Så koster tre universalt strømadaptere litt mye penger da. Lenke til kommentar
tommis Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Bruk et potensiometer(regulerbar motstand) i serie med hver av viftene, koble dette på et kretskort så har du individuell regulering av hver av viftene. Var det noe sånt du tenkte på eller Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Ja, eller en bryter? der du kan velge om du vil ha 12 eller 5v ? eller Pot meter som Tommy sa? Men husk du brenner det oppp vist du ikke fyrer på en Transistor! Det er tragiskt at jeg ikke hadde digicam, fordi vist i hadde hatt det så kunne du lest guidene på www.casemodd.tk Eller www.datanett.com Men skal du lage kontroll med brytere, så vill jeg mere en gjærne hjelpe! mvh, Canabiz www.beolan.no www.casemodd.tk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå