Gjest dalolda Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Dersom man skal ha sex med kondom, må han trekke tilbake forhuden da? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ja for dersom du ikke gjør det vil forhuden aldri få mulighet til å trekke seg tilbake inni kondomen. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Man skal jo ta på kondomen når Mr. Fant er helt stiv, og da vil jo forhuden normalt ha trukket seg tilbake på egenhånd for en stund siden. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Feilpostet? Skal ikke dette i seksualitet forumet? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg mener det er riktig postet, med tanke på dette. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Undrer_* Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Ja for dersom du ikke gjør det vil forhuden aldri få mulighet til å trekke seg tilbake inni kondomen. Hmm, jeg er ikke trådstarter, men jeg lurer på en ting her. Når jeg har en erigert penis, så er ikke huden trukket helt tilbake. Jeg må drege den bakover selv, og når den er på det hardeste, så klarer jeg bare å drege huden rett over hodet, men ikke strekt bak. Forhuden samler seg liksom i en 'klump' (feil ord å bruke, vil jeg tro) rett under penis-hodet (Jeg har altså ingen problemer med å få huden dratt bak penishodet, så det er sagt). Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hvis du ikkje kan dra forhuda heilt tilbake er du ikkje så gammel. (mulig trang forhud hvis du er eldre) Hugser dette, når eg var rundt 10-12 år. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Man skal jo ta på kondomen når Mr. Fant er helt stiv, og da vil jo forhuden normalt ha trukket seg tilbake på egenhånd for en stund siden. Det er ikke noen regel som tilsier dette, for det kommer helt an på penisstørrelse, hvor mye forhud du har i tillegg til hvor stram den er. Selvfølgelig vil den stramme seg, men hvor langt den vil trekke seg tilbake er det ingen fasit på. Når jeg har en erigert penis, så er ikke huden trukket helt tilbake. Jeg må drege den bakover selv, og når den er på det hardeste, så klarer jeg bare å drege huden rett over hodet, men ikke strekt bak. Forhuden samler seg liksom i en 'klump' (feil ord å bruke, vil jeg tro) rett under penis-hodet (Jeg har altså ingen problemer med å få huden dratt bak penishodet, så det er sagt). Det er helt normalt. Så lenge du får den helt bak penishodet og trukket den slik at du kommer til ved vask og lignende så er det ikke noe problem. Endret 21. juni 2008 av LOOM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå