Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sex med kondom.

Gjest dalolda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Undrer_*
Ja for dersom du ikke gjør det vil forhuden aldri få mulighet til å trekke seg tilbake inni kondomen.

Hmm, jeg er ikke trådstarter, men jeg lurer på en ting her.

Når jeg har en erigert penis, så er ikke huden trukket helt tilbake. Jeg må drege den bakover selv, og når den er på det hardeste, så klarer jeg bare å drege huden rett over hodet, men ikke strekt bak. Forhuden samler seg liksom i en 'klump' (feil ord å bruke, vil jeg tro) rett under penis-hodet (Jeg har altså ingen problemer med å få huden dratt bak penishodet, så det er sagt).

Lenke til kommentar
Man skal jo ta på kondomen når Mr. Fant er helt stiv, og da vil jo forhuden normalt ha trukket seg tilbake på egenhånd for en stund siden.

Det er ikke noen regel som tilsier dette, for det kommer helt an på penisstørrelse, hvor mye forhud du har i tillegg til hvor stram den er. Selvfølgelig vil den stramme seg, men hvor langt den vil trekke seg tilbake er det ingen fasit på.

Når jeg har en erigert penis, så er ikke huden trukket helt tilbake. Jeg må drege den bakover selv, og når den er på det hardeste, så klarer jeg bare å drege huden rett over hodet, men ikke strekt bak. Forhuden samler seg liksom i en 'klump' (feil ord å bruke, vil jeg tro) rett under penis-hodet (Jeg har altså ingen problemer med å få huden dratt bak penishodet, så det er sagt).

Det er helt normalt. Så lenge du får den helt bak penishodet og trukket den slik at du kommer til ved vask og lignende så er det ikke noe problem.

Endret av LOOM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...