a7x Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hei alle sammen.. Er det lurt å innstallere spill på ekstern hd? Har en 160 gb 5400rpm hd fra før (laptop), så jeg lurer på om det går kjappere hvis jeg innstallerer på en ekstern.. I tilfelle, er det noen som har noen de vil anbefale? Tusen takk for hjelpen =) Lenke til kommentar
hamtidamti Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 lurt og lurt, jeg instalerte company of heroes på en ekstern hd for en kammerat av meg. han hadde også en laptop. den funka kjempe fint, aldri noen problemer. western digital, har jeg gode erfaringer med!! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 vil ikke anbefale deg å installere på ekstern disk. det vil nok fungere men det laster mye treigere over usb. om det er mulig så vil jeg heller ha flytta bilder, musikk, film O.L. over til den eksterne disken. Lenke til kommentar
a7x Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Vil det ikke gå raskere enn på en 5400rpm hd? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Har aldri merka noen forskjell i ytelse, eller stabilitet. Spill benytter seg stort sett av mange småfiler, og der er disker generelt så trege at usb-standarden ikke begrenser det. Har en Samsung 160gb 2.5" 5400rpm IDE disk i et eksternt kabinett, funker akkuratt like fint til gaming som den interne 160b 5400rpm s-ata disken i den bærbare pc'en. Lenke til kommentar
a7x Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Noen forslag til en rask ekstern hd? Tusen takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Spørs hva slags grensesnitt det er. Er det eSATA er det like raskt som den interne. Hvis det er firewire så burde det også gå greit, men vil være en del treigere enn en intern disk. USB2 vil jeg fraråde siden det er ganske treigt. Lenke til kommentar
a7x Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Hvor kobler jeg eSATA disker til ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Noen hovedkort har kommer med eSATA utganger bak. Ellers kan man kjøpe en brakett: Det er ikke alle som er fornøyd med eSATA. Kablene er ganske stive, og kontaktene er dårlig kvalitet. Blir lett mye kluss med dårlig kontakt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Husk at din eksterne disk på støtte eSATA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå