mortizz Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 jeg lurer på om det er mulig å bruke stylesheets til å sette inn bilder istedet for tekst automatisk når jeg skriver f.eks :) slik det er i dette forumet. hvis ikke, er det noen andre måter? Lenke til kommentar
reactor Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Nei, det er nok dessverre ikke så enkelt However, du kan legge til tekst o.l. i en class, f.eks med: a:before { content: "::"; } Da vil det bli lagt til "::" før hver link på siden din. Du kan da seff bytte ut teksten med en referanse til et bilde, med dette blir lite funksjonelt om det er snakk om å erstatte tekst i et dokument med et bilde. Den beste måten (tror jeg da) er å bruke serverside-scripting av et eller annet slag. Du kan sikkert også gjøre dette på client-siden, men tror det blir mer kode. Ta en kikk på "regular expressions" (søk på nett) og/eller det script-språket som ISP'en din støtter. Jeg kan bare ASP, men det er iallefall relativt enkelt å gjøre det du spør om der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå