spett Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Noen som vet ca pris på film belagte (mørke brune) kryssfiner plater? Evt om noen vet om steder som er billigere enn andre Endret 20. juni 2008 av zanor Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 heisan. der jeg kjøper platene mine koster de 220 kr pr plate. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 der jeg kjøper platene mine koster de 220 kr pr plate. Det var omtrent like opplysende som å svare på "hvor lang er en strikk" Det finnes jo tross alt både flere tykkelser og platestørrelser. Sånn uten videre kan jeg nevne vanlige størrelser på 75x150,150x300 og 122x244 (som tilsvarer 4x8 fot) og 9,12,15 og 18 mm tykkelse. Her er en annonse som kan gi en viss pekepinn på prisnivået. Lenke til kommentar
spett Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 heisan. der jeg kjøper platene mine koster de 220 kr pr plate. Veldig fint om du oppgir størrelse og sted. Her er en annonse som kan gi en viss pekepinn på prisnivået. Har sett annonsen men det er nok veldig billig(og uheldigvis altfor lang for meg å dra) i fohold til andre vet jeg. Siden helga er over får jeg ta meg en ringerunde selv tenker jeg. Men takk for svar folka! =)=) Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Bare så du vet det så er vanlig kryssfiner også "vannfast", da den er limt med vannfast lim. Men om du skal ha det til båt, henger e.l må du ha den filmbelagte kombifineren. Edit: og 220 er jo mindre en forskalingsfineren koster tilogmed, så den kjøper jeg ikke helt Endret 24. juni 2008 av mhm. Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) sorry glemte str og sted. og jo det er forskalingsplater jeg kjøper til kr 220 pr plate. jeg husker ikke str på de, men det er standard forskalingsplater , de er ihvertfall 15 mm tykke ,og de kjøper jeg i mosse distriktet. Endret 24. juni 2008 av audifreek Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 sorry glemte str og sted. og jo det er forskalingsplater jeg kjøper til kr 220 pr plate. jeg husker ikke str på de, men det er standard forskalingsplater , de er ihvertfall 15 mm tykke ,og de kjøper jeg i mosse distriktet. Er det forskalingsfiner er de 150*75 cm Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Her finner du priser fra optimera. Du finner omtrent samme prisen hos din lokale Monter-butikken din. Lenke til kommentar
spett Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Her finner du priser fra optimera. Du finner omtrent samme prisen hos din lokale Monter-butikken din. Var billigere på monter faktisk. Bestilte der i går. 545 kr for 15mm 120x240cm Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Selv om saken er "løst" nå vil jeg tipse om http://www.thaugland.no/ som er et greit sted å begynne når man skal sjekke hva som finnes og få en pekepinn om pris for byggematerialer. Lenke til kommentar
byggmann Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 wow den sida der må være den dyreste jeg har vært borti. finnes mye billigere andre steder i landet iallefall. hvor i landet skal du ha disse platene da? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Selv om saken er "løst" nå vil jeg tipse om http://www.thaugland.no/ som er et greit sted å begynne når man skal sjekke hva som finnes og få en pekepinn om pris for byggematerialer. Skulle bare sjekke prisen på Sutak.. Og den var ikke særlig billig nei.. Vanlig pris hos lokal leverandør her er 100 kr pr plate inkl mva. Og så får jeg 30% på det igjen som vanlig kunde! Thaugland skulle ha 144 kr pr plate!! Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Selv om saken er "løst" nå vil jeg tipse om http://www.thaugland.no/ som er et greit sted å begynne når man skal sjekke hva som finnes og få en pekepinn om pris for byggematerialer. Skulle bare sjekke prisen på Sutak.. Og den var ikke særlig billig nei.. Vanlig pris hos lokal leverandør her er 100 kr pr plate inkl mva. Og så får jeg 30% på det igjen som vanlig kunde! Thaugland skulle ha 144 kr pr plate!! 70 kroner per plate er ikke veldig billig det heller. Men husk at sutak finnes i minst 3 forskjellige størrelser da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå