Heum Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Er det mulig å gjøre en helt vanlig link til en dobbel-klikk-link..? (Helst sånn at den fjerner hånd-museikonet, også. Sånn at det blir en påskeeggeffekt, altså.) Lenke til kommentar
reven90 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Du kan bruke javaskript til dette;) skal se om jeg får det til. Har ikke kodet javaskript på evigheter:P Lenke til kommentar
Heum Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Oh. Ja, hvis du hadde giddet hadde jeg blitt veldig taknemmelig. Jeg har funnet ut at jeg skal vente med å lære meg Javascript og PHP til jeg er trygg på HTML og CSS ^^ Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Oh. Ja, hvis du hadde giddet hadde jeg blitt veldig taknemmelig. Jeg har funnet ut at jeg skal vente med å lære meg Javascript og PHP til jeg er trygg på HTML og CSS ^^ Min mening xD.. det er at det er bedre å begynne meg php og slikt først. så lærer du deg nesten garantert html mens du lærer php. og da er det bare CSS en som står igjen Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 På den andre siden er det MYE lettere å lære seg HTML enn PHP. Lenke til kommentar
agm1 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) For å svare på spørsmål fra trådstarter - prøv dette: <a onDblClick='window.location.href="http://google.com"'>Google</a> Endret 21. juni 2008 av andersgrim Lenke til kommentar
Heum Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Jeg har vært gjennom alle tutorialsene på HTMLDog, så jeg kan teorien. Det jeg mente var at jeg ville bli TRYGG på det, altså bare ha mer mengdetrening med det, først. For å svare på spørsmål fra trådstarter - prøv dette: <a onDblClick='window.location.href="http://google.com"'>Google</a> Det fungerte greit på tekst, men samme koden fungerte ikke på bilde. Elementet som skal klikkes på er nemlig nettopp det. EDIT: Min feil, jeg hadde oversett den siste apostrofen. Takk skal du ha! ^^ Endret 21. juni 2008 av Heum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå