Gjest medlem-75284 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg skal kjøpe meg en ny mp3 spiller og jeg har sett en på Creative Zen Vision W og Creative Zen. Jeg lurer på hvilken av de som er "best" og kom sist på markedet? Bør jeg styre unna begge eller er de gode spillere? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg har hatt min Creative Zen i to uker nå og er utrolig godt fornøyd. Veldig god kvalitet på lyden og en nydelig skjerm, har ikke prøvd å se film eller noe men tror det skal fungere greit, utrolig lett og legge inn bilder og musikk, men det er det nok også på den andre siden begge er Creative. Håper du blir fornøyd med den du velger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Siden det er to totalt forskjellige spillere antar jeg at du enten inbiller deg at creative er bedre enn andre merker, eller rett og slett ikke vet bedre? Litt som å stå i en bilforhandler og vurdere en hummer eller en mopedbil, og kun to bestemte modeller Endret 21. juni 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå