palei Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hei, Jeg satt og spilte Splinter Cell tidligere idag. Midt under spilling stoppet alt og jeg måtte resette maskina for å komme ut. Og nå henger det ved oppstart. Jeg har også forsøkt å starte C&C Generals med samme resultat. Det starter men under oppstart hakker lyden litt og så henger det. Noen som har en løsning? Pål Lenke til kommentar
tomsmart Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Har hatt samme påroblem selv på en eldre maskin. Hva slags hardware har du? Er skjermdriverne oppdatert? Lenke til kommentar
palei Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Hei, Kjører Win XP PRO på en duron 1300. Har GF 2 MX 200. Lurer på om det kan være temperaturen på kortet. For etter at maskina sto av i natt funket det fint idag. Pål Lenke til kommentar
palei Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Nei nå har jeg samme problemet igjen. Igen som har vært borti det samme? Og som har en løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå