Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

lengde på kabel i K-rør

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det kommer jo helt ann på deg, hvor flink du er til og legge røret riktig.

ingen krappe bøyer, festet røret ordentlig, ingen "slappe" steder.

er du smart, så legger du et 20mm rør, litt lettere og trekke da.

man får jo trekkefjærer (slike man trekker kabelen med, som man dytter inn i røret først) opp til 50m tror jeg.

(eller er 25m maks?)

Lenke til kommentar

Einaste elektriske begrensingen ligg i lengden på kursen. Den må ein rekne ut, kortslutningsstraumar osv.

Er det innanfor gode marginer er det ingen bestemte avstandar ein må halde seg innan, men det er viktig å halde seg unna for mange bøyer og vinklar. Har du to 90º-vinklar på eit røyr kan det bli svært vanskeleg å trekke. Eg var med å trakk i eit røyr som låg på den måten, måtte til slutt støvsuge ein bomullsdott festa til ein hyssing.

Om det er snakk om veldig lange lengder og du har mogelegheit for å legge det beint fram kan du vurdere å bruke stive røyr. Litt utfordring å bøye dei, men fabelaktige å trekke i. Eg trur det finnes overgang frå stive til korrugerte røyr, så kan du eventuelt ta stive der det går rett fram og overgang til k-røyr når du skal svinge.

I tillegg er det viktig å klamre godt og ikkje få strekk i røyret, då kan du få store problemer om det skulle løsne etter at veggen er kledd inn og du skal tre røyret. Det finnes klamrer som blir brukt når røyr skal gjennom stender. Dei held røyret på plass. Ein sånn klammer i kvar ende av eit strekk så unngår du at røyret blir dratt fram og tilbake.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...