Gjest Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 etter de er hjemme fra brokeback mountain er ikke filmen noe lengere. bare kjedelig. og man får ikke se noe mere sex Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 etter de er hjemme fra brokeback mountain er ikke filmen noe lengere. bare kjedelig. og man får ikke se noe mere sex Hvorfor i helvete vil du se homosex i det hele tatt Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Kanskje han er homo? Eller enda bedre, han tulla? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Har selv sett denne filmen og jeg må si at jeg ikke skjønte hvorfor denne fikk så bra kritikk som den gjorde. Til filmens forsvar er historien søt og uskyldig (er ikke noe "homse-sex film", for de som tror det), er heller ikke mye sex, bare litt klining i en trapp. Til tross for dette er filmen kjedelig på alle måter. Skuespiller er til tider bra, men ikke bestandig troverdig. En kjedelig film, jeg ikke vil anbefale og se med en kompis Endret 22. november 2008 av roberteh Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det er vel i grunnen det beste å se den med en kompis kan skape en uønsket stemning. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Noen vil vel påstå at det er den beste grunnen for og ikke se den med en kompis... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Noen (meg) vil si at det stemmer. Vi fikk servert denne saken her i auditoriumet på skolen min. Det var mildt sagt ubehagelig å sitte der å høre på alle de "kule" som måtte ytre sin mening om hvordan denne filmen var. Etterpå lånte jeg den på biblioteket for å kunne se filmen uten å høre masse teite kommentarer som bare forstyrret. Det var ingen dum beslutning da den ga et helt annet inntrykk enn i et trangt auditorium. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg mener at det er en god film forbåde for homofile og heterofile Lenke til kommentar
Speik Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det at Brokeback Mountain er en film for homofile er noe av det mest idiotiske jeg har hørt. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Er vel ingen som har sagt det, Speik? Det noen har påpekt er at det og se den sammen med en kompis ikke er og anbefale Endret 24. november 2008 av roberteh Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Syntes filmen var ganske bra, men enkelte scener er best hvis de forblir usett. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Noen vil vel påstå at det er den beste grunnen for og ikke se den med en kompis... Det skal være en del klein seksuell spenning mellom deg og kompisen hvis det blir ubehagelig å se brokeback mountain sammen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå