odn Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Så litt videre og hviste seg at dette bilde egentlig var bedre en det jeg la ut sist: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=970285 Hva synes dere om det her da? Litt uklart, non ideer? Lagt det ene uten redigering og det andre med. Mvh. Øystein D. N. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Fortsatt manglende fokus, og rotete bakgrunn, noe som gjør bildet vanskelig og se på. Fokus ligger jo på bladene under ormen, og selve ormen er ikke skarp... Kunne testet fokusmagic kansje intill en vis grad fungerer jo det.. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Og skaler mer en gjerne ned bildene En GOD del.. Ellers er det samme som siste, rotete bakgrunn, feilplassert fokus og kunne gjerne Vært nærmere, enten ved hjelp av å crope litt. eller gå nærmere\zoome Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Kult med hoggorm da.... men prøv å skriv hoggorm. Mener det skal skrives med 2 stk g. (Gjelder den andre tråden din også...) Utenom det likte jeg det "lyse" best. Litt feil fokus, men greit nok når en skalerer litt ned (som forøvrig er meget lett å gjøre med Opera). Skulle fått deg en 300mm objektiv med makro... Da hadde du komt litt nærmere. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Skalere med opera? Vet opera "zoomer" ut bildet til det passer siden. men å skalere ned, gjøres med PS E.L. programm. Slik at bildets størrelse er 1024pixler på lengste side. dermed tar bildet mindre plass, og går fortere og lettere for andre å laste inn. Lenke til kommentar
odn Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Hvet disse bildene er helt feil fokusert men det er nå de jeg har. Det var først tur med kameraet mitt. Hade jeg hatt litt bedre linse eller tørt og gått nermer så hade det nok blitt bedre. Her er et bilde jeg har kuttet litt på: Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 Bedre linse er en standard unnskyldning. Du hadde fått det skarpt hvis du hadde fokusert riktig. Du er neppe innenfor nærgrensen, så da er det en brukerfeil. Ikke feil utstyr. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 22. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 Hadde du ligget på gresset og tatt bildet så hadde det vært utrolig mye stiligere. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Hadde du ligget på gresset og tatt bildet så hadde det vært utrolig mye stiligere. Ville ikke anbefalt det om trådstarter er redd/ikke liker slanger Hoggormer er kanskje ikke "farlige", men man kan nok få sjokk når de plutselig biter deg i fjeset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå