Dotten Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Clooney, Malkovich og Pitt, noe sier meg dette her blir en mesterlig nytelse av en komedie. Vil de nok en gang levere varene? Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Å toppe No Country For Old Men gjør de nok ikke, men så er jo dette tydeligvis en helt annen type film. De har sikkert pakket inn mye morro her og skrevet et snedig plot. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Den minner mer om de artige The Big Lebowski og The Ladykillers. No Country for old men er jo i en ganske annen sjanger. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Coen-brødrene lager jo sjeldent dritt, så ser ingen grunn til å ikke ha forventninger til denne filmen. Håpet var stort før No Country For Old Men, og den leverte jo til de grader. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 hehe.. gleder meg! denne virket gøy min tørst etter komedie blir aldri mettet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå