Skjelvgråt Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Vavle ja. Men, det betyr ikke at HL3 vil bli vist. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 IGN har en ny spekuleringsartikkel rundt ep3/HL3. Kanskje ikke så mye nytt, men et par muligheter der jeg ikke har tenkt på selv.. http://pc.ign.com/articles/118/1182273p1.html Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Dette trenger ikke være HalfLife relatert, men kanskje det er det.. Uansett interessant at det er et nytt Valve spill på gang, med mindre hun bare snakker om DOTA2, da. http://www.computerandvideogames.com/313940/half-life-star-mentions-valves-new-game/ Endret 3. august 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Valve liker å plage kundene sine :S gi oss HL3 for svarte. Lenke til kommentar
Thomas ST Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hvem var det som sa noe om release tidligst i 2010? må ha vært en trykkleif for info tidligst i 2012... -.- Vet ikke med dere, men jeg har ikke hørt annet enn at Valve gang på gang har byttet mellom ja, det kommer.. en dag, og haha, gotcha! Eller er det jeg som ikke har gjort hjemmeleksa mi kanskje? *blar videre gjennom forumet* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Må være Black Mesa Source du tenkte på Skulle releases da, men ble utsatt igjen. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Er det Valve som står bak Black Mesa Source? Mener å huske det var et eget team i starten. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 er ikke valve nei. Når det gjelder mer half-life, har egentlig gitt opp serien. Tror egentlig dem har bare valgt å vrake hele greia, at episode to var det siste av half-life. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hva er grunnen til at du tror det? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 siden vi ikke har hørt en dritt om half life på ekstremt lenge nå, og dem holder (som offentligheten vet om that is) på med andre spill. Så derfor tror jeg det ikke blir noe mer half life med det første. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Skuffende saker, jeg vil ha mer Half-life Men nå har det gått altfor lang tid.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 siden vi ikke har hørt en dritt om half life på ekstremt lenge nå, og dem holder (som offentligheten vet om that is) på med andre spill. Så derfor tror jeg det ikke blir noe mer half life med det første. De jobber nok med å få Source til å tilfredsstille kravene de trenger. Biter av Episode 3 har kommet i flere oppdateringer til SDKen de siste årene. Valve ønsker å gå tilbake til røttene til Half Life med Episode 3. Altså mer skrekk. Mye av grunnen til at Valve ikke viser noe tidlig, som med Episode 2, er at de ikke ønsker å vise noe man kanskje kaster vekk senere i utviklingen. 4 år er lang tid for å episode, men Episode 3 blir nok langt mer enn det. Den skal avslutte seriens hovedhistorie. Regner med at de ønsker at det skal bli så godt de kan lage den. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 http://webcache.googleusercontent.com/search?gcx=w&q=cache:forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2283578 http://forums.gametrailers.com/thread/the-half-life-2-episode-3-arg-/1266419 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 slutt å tro at dette betyr noe. En finner nok små hint i alt, om en bare leter. Half-life er nok død, og valve fokuserer på andre ting. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg velger å tro at det betyr noe, om du velger å tro at det ikke gjør det, bryr meg fint lite. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg er en enormt stor half-life fan selv. Men, når vi på flere år enda ikke har hørt noe som helst - så er det grunn til å begynne å tvile. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg er en enormt stor half-life fan selv. Men, når vi på flere år enda ikke har hørt noe som helst - så er det grunn til å begynne å tvile. hva om de vil holde det hemmelig? du husker det som skjedde med Half Life 2? det ble hacket og spredd utover Internet, det endte med at Valve måtte endre noe av historien og bekledningen til noen av karakterene. jeg velger og tro at de holder på med Half Life 3, men veldig mye mer hemmelighetsfullt enn de gjorde med Half Life 2. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 slutt å tro at dette betyr noe. En finner nok små hint i alt, om en bare leter. Half-life er nok død, og valve fokuserer på andre ting. Dødt er det ikkje. Spørsmålet er når neste episode eller spel blir annonsert. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Nå er jeg lei av å vente, 8 år siden HL2 begynner å bli lenge. Det var 6 år mellom Half Life 1 og 2 og i 2013 er det 6 år mellom EP2 og det som kommer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå