TCi Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det kommer av at Valve ikke liker PS3. En eventuell port vil bli laget av EA, ikke Valve (som med Episode 2). Vi vet ikke noe om Episode 3 ennå. Lenke til kommentar
abc12345 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Har hørt at HL3 kommer etter EP3. Og at det skal handle om en annen fyr en Gordon. Det med at HL3 kommer er riktig, men det at du skall være en annen fyr en Gordon er garantert feil!! Har ikke kilder på dette eller noe, men er ganske sikker på at de ikke bytter ut Gordon ! Er ikke sikkert at det kommer noen HL3 engang. Valve bruker ca 3-6 år mellom hvert spill. Så ikke ha store forhåpninger Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det kommer mer HL etter Episode 3... Altså HL3. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Han mente sikkert att det kan hende Valve ikke eksisterer om 5-6 år, men jeg trur nok att hvis de av en eller anna merkelig grunn sku få problemer vil de fortsatt gjøre alt for å fullføre Half Life 3. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Valve har jo ikke sagt noe som helst om ep 3, bortsett fra at de jobber med den (som på valve-språk betyr at de planlegger den). Jeg tror at linkene mellom aperture science, portal-devicen, the overwatch, og Borealis vil bli forklart i ep 3. Stemmen til the overwatch er det samme som GladOS har. Skipet man fant i ep2 har navnet APERTURE SCIENCE på siden. Og hvordan kommer combines seg til jorda egentlig? Ved hjelp av en portal... Jeg tror også at ep3 eller portal 2 vil forklare hvorfor GladOS gassa alle i Aperture Science. Muligens vil portal og half-life serien bli sammesveiset, slik at historien i portal foregår i det samme universet som half-life serien, men at det spilles som en annen karakter. Kanskje man vil møte hverandre (Altså at "insert test subject name here" og Gordon vil møte hverandre. Jeg gleder meg mye til hva fremtiden og valve vil bringe. Lenke til kommentar
Thomas ST Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Han mente sikkert att det kan hende Valve ikke eksisterer om 5-6 år, men jeg trur nok att hvis de av en eller anna merkelig grunn sku få problemer vil de fortsatt gjøre alt for å fullføre Half Life 3. tvilsomt, har lest en eller annen plass, tror det var her på forumet, at konsoller vil dø hen så snart XBX360/PS3/Wii er foreldet, detter vil føre til at PC vil stå til (nesten) evig tid, bare det at det å kjøpe spill vil likne på WoW, med unntak av det at reklame vil betale de første timene av spilla for deg. Så, jeg har stoor tro på valve og andre PC-baserte utviklere. Fant linken: http://www.gamer.no/artikler/-_slik_blir_s..._aar_2020/54985 Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Valve kan vel ikke dø, de har geniale steam, lager knakende gode spill og tar vare på comunityet med fixing av bugs og nytt content regelmessig. Tjener godt på det også. Valve og Blizzard er vel toppen av næringskjeden. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg sa ikke att det var det jeg mente jeg bare sa det jeg trudde han mente jeg mener Valve stiller veldi sterkt og har en god framtid. De har ett suverent og lettvint system! Lenke til kommentar
Book Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Valve har jo ikke sagt noe som helst om ep 3, bortsett fra at de jobber med den (som på valve-språk betyr at de planlegger den). Nei, de jobber med den. Slutt med slik "valve bør fortelle meg absolutt alt" holdning. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Valve har jo ikke sagt noe som helst om ep 3, bortsett fra at de jobber med den (som på valve-språk betyr at de planlegger den). Nei, de jobber med den. Slutt med slik "valve bør fortelle meg absolutt alt" holdning. wat Lenke til kommentar
abc12345 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Å herregud, så barnslige dere er. vALVE HAR IKKE KOMMET MED NOEN OFESIELLE UTTAELSER OM VERKEN EP3 ELLER HL3 ENDA Så slutt og krangle om PC-spill! Endret 24. august 2008 av kh92no Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Å herregud, så barnslige dere er. vALVE HAR IKKE KOMMET MED NOEN OFESIELLE UTTAELSER OM VERKEN EP3 ELLER HL3 ENDA Eh... Jo, det har de vel? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Episode Three kjem, det er udiskutabelt. Når det gjeld Half-Life serien etter EP3 har dei kommentert dette: DL: We haven’t announced anything specific, but Half-Life won’t end at Episode Three – hang on to your crowbars!" Lenke til kommentar
Book Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Å herregud, så barnslige dere er. vALVE HAR IKKE KOMMET MED NOEN OFESIELLE UTTAELSER OM VERKEN EP3 ELLER HL3 ENDA Så slutt og krangle om PC-spill! Nei, de lanserte bare concept art for å kuke rundt. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det kommer av at Valve ikke liker PS3. En eventuell port vil bli laget av EA, ikke Valve (som med Episode 2). Vi vet ikke noe om Episode 3 ennå. Huff, jaja, så lenge jeg får spilt EP3 så er vel det godt nok, EA kan umulig føkke det så mye opp(jeg vet de kan det) Får bare krysse fingra. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) http://pc.thegamereviews.com/story-1423-Ha...ebut-at-E3.html rykter, rykter og mer rykter... Endret 22. september 2008 av Carnifex Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 E3 har vært... og det står nederst at ryktet ble knust av Kotaku. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ja, det ryktet ble postet 88 dager siden. Så ikke noe å bli overlykkelig over. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 E3 har vært... og det står nederst at ryktet ble knust av Kotaku. Jeg vet Ville bare frem til at det er vanskelig å få troverdig info fra noe som helst sted. Leste en gang for leeeenge siden at valve sin plan for episodene ville gi en desember 2007 release av Ep3. Men de tar vel sin tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå