TCi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Det første tegnet på HL2: Episode 3 http://www.shacknews.com/onearticle.x/53545 Endret 10. juli 2008 av TCi Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Damn som jeg gleder meg. Håper foresten de gjør som zeph sier, at vi mister portalgun før vi kommer oss ut, noe som ja vil bli helt likt Gravity gun i hl2. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Det der var uhyre kult konseptbilde, skal Valve på E3? Lenke til kommentar
niconude Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 sinnssykt kult bilde!!! Åh, som jeg gleder meg!!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Nokon som kan putte det siste biletet ut direkte på forumet? Sida det ligg på er sperra her! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Ser det står "B" og "EALIS" der Hva er nå dette mon tro? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Hvorfor tenker jeg på bokstavene OR? Endret 12. juli 2008 av MongoMan Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Who knows Men som dere ser ble bildet laget i -07, så de har nok kommet et stykke Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Bildet ser ut til å være under citadellen. Men som sagt skal jo borealis være i nord. Hva tror dere? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Spør du meg er det første konseptbildet hjemstedet til The Combine. Og det andre er da under isen hvor Borealis ligger og er godt voktet av Advisors. Noe som er et dårlig tegn, for jeg tror ikke Freeman har et godt våpen mot dem ennå. Men som med Striders finner vi vel en løsning i løpet av Episode 3. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Som du ser, står jo Gordon foran en Advisor, og hvis man skal utforske Borealis OG dra til The Combines' hjemmested, må det jo være en viss lendge på spillet og. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Siden Episode 3 skal avslutte den nåværende handlingen i Half Life-serien, så vil jeg tro at den blir lengre enn Episode 2. Gordon Freeman var jo akkurat på vei til å ta helikopteret til Borealis, så det blir vel ikke lange tiden før han er der. Endret 2. august 2008 av TCi Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 ser ikke ut som det blir bare å spasere inn i skipet nei håper det blir noen nye fiender utenom Advisors ^^ gleder meg! blir alltid slukt inn i disse spillene. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Helt enig i at det er greit om The Freeman ikke blir spillekarakteren i det nye spillet, tenk så flott det har vært om vi har sett Gordon litt senere som en bi-karakter eller noe lignende? Head scientist en plass for eksempel? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Half-Life er ikke Half-Life uten Gordon Freeman i mine øyne. Om de lager et spill som er plassert i Half-Life universet, slik som Portal er, da er det helt greit om de ikke bruker, eller engang nevner Gordon Freeman. Men i Half-Life, der er det Gordon, ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Half-Life er ikke Half-Life uten Gordon Freeman i mine øyne. Om de lager et spill som er plassert i Half-Life universet, slik som Portal er, da er det helt greit om de ikke bruker, eller engang nevner Gordon Freeman. Men i Half-Life, der er det Gordon, ingen over, ingen ved siden. Enig. Da føles det plutselig som en Opposite Force eller Blue Shift, altså ikke et "skikkelig" Half-Life. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Er det sånn at EP3 ikke kommer på PS3 fordi VALVe er mongo? eller husker jeg feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå