Thazul Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Hei! Jeg har nettopp bytta ut Hovedkort, Prosessor og strømforsyning for å.. ja spille bedre da ^^. Men det som har skjedd er at etter jeg har koblet til alt rundt pcen så slo jeg den på og alt gikk perfekt. Men når jeg prøvde å komme meg på nett så virket det ikke, jeg dro til Mine Nettverkstilkoblinger og det eneste jeg så der var 1394 Net Adapter #2. Det var ingen Lokal Tilkobling der. Jeg har prøvd å "Create a new connection" og "Set up a home or small office network" men forgjeves. Er det noe dere vet eller tro er det bare å si ifra, er nær til å klikke fordi man blir jo sliten etter å ha modifisert pcen heeeeEEeleee dagen. ~Thazul Endret 20. juni 2008 av Thazul Lenke til kommentar
Thazul Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Fixa! ^^ måtte bare plugge ut Harddriven ut og inn igjen (har en egen nettverks..ting som tar er PCI slot) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Fixa! ^^ måtte bare plugge ut Harddriven ut og inn igjen (har en egen nettverks..ting som tar er PCI slot) OKOKOKOK Fint at du ikke sjekka det før du posta da ariel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå