Gå til innhold

Spørsmål om reinstallering av Vista.

Anbefalte innlegg

Sorry for engelsk, men orker ikke å oversette.. Har posta det på andre sider også~ Kan oversette hvis noen spør da..

Hi.

I dual boot XP and Vista, and it is working great. But i want to have vista x64 and not x86. Will there be any problems if i delete Vista, and install it on same partition (64 bit this time)? Alternately deleting Vista, installing XP again, and then, from XP upgrading or doing a clean install to Vista 64. I've had a lot of problems with the boot loader before, so I figured i wanted to be on the safe side.

Also, would it be possible just to insert the Vista CD while inside Vista, and doing a clean install from there?

In advance, thank you.

Mads, Norway.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sorry for engelsk, men orker ikke å oversette.. Har posta det på andre sider også~ Kan oversette hvis noen spør da..

Also, would it be possible just to insert the Vista CD while inside Vista, and doing a clean install from there?

In advance, thank you.

Mads, Norway.

" sorry " for at jeg gidder å svare, men hvis du ikke " orker å oversette " så dårlig engelsk så er det ingen som forstår hva du mener.

f.e.

>>Also, would it be possible just to insert the Vista CD while inside Vista, and doing a clean install from there?<<

for meg høres dette helt tullete ut, men jeg tror jeg forstår hva du mener og svaret er: nei

lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...