Kwante Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Sorry for engelsk, men orker ikke å oversette.. Har posta det på andre sider også~ Kan oversette hvis noen spør da.. Hi. I dual boot XP and Vista, and it is working great. But i want to have vista x64 and not x86. Will there be any problems if i delete Vista, and install it on same partition (64 bit this time)? Alternately deleting Vista, installing XP again, and then, from XP upgrading or doing a clean install to Vista 64. I've had a lot of problems with the boot loader before, so I figured i wanted to be on the safe side. Also, would it be possible just to insert the Vista CD while inside Vista, and doing a clean install from there? In advance, thank you. Mads, Norway. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Sorry for engelsk, men orker ikke å oversette.. Har posta det på andre sider også~ Kan oversette hvis noen spør da.. Also, would it be possible just to insert the Vista CD while inside Vista, and doing a clean install from there? In advance, thank you. Mads, Norway. " sorry " for at jeg gidder å svare, men hvis du ikke " orker å oversette " så dårlig engelsk så er det ingen som forstår hva du mener. f.e. >>Also, would it be possible just to insert the Vista CD while inside Vista, and doing a clean install from there?<< for meg høres dette helt tullete ut, men jeg tror jeg forstår hva du mener og svaret er: nei lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå