Gå til innhold

Vurderer å skaffe meg en Sony Ericsson C702i

Anbefalte innlegg

Vurderer å skaffe meg en Sony Ericsson C702i, men Jeg lurer på om det er noen andre mobiler som kan ha noen av de samme funksjonalitetene, som:

Høy ringelyd

Sprutsikker.

Kamera.

Takker på forhånd.

- D.J.

Endret av DjSlayer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er forskjellen på C702 og C702i?

OK. Fikk svar i dag:

"Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center.

Modellen heter "Sony Ericsson C702". Vi har ingen modell som heter "C702i". Om ni hittar en butik som säljer "C702i" så är det en C702.

Med vennlig hilsen

/Rickard

Sony Ericsson Call Center"

Endret av GuJoDy
Lenke til kommentar

Bare tipse deg at denne mobilen har et forferdelig tastatur og batteri. Hadde den i 1 uke før jeg solgte den med tap til min lille søster.

Gikk tilbake til min K800i som snart er 2 år gammel og lever lenger på batteriet.

Tastene er utrolig vonde å trykke på og lett å trykke feil. Etter 3-4 sms'er gav jeg opp.

Som en kamera mobil så mangler den ekte blits. Noe som er halve pointet med kamera mobil spør du meg.

GPS'en sluker strøm. Brukte opp en ny ladet mobil i løpet av en 3-4 times vandre tur, der jeg brukte trenings programmet som igjen bruker GPS'en. Hadde det vært en nød tilfelle hadde jeg hatt problemer. Du vet jo aldri.

Sorry men SE har laget en skuffende mobil for min del. Jeg har i grunn holdt meg til SE de siste årene pga mobilen tåler en støyt og har normalt gode batterier. Trenger det på jobben som elektriker.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt Windows Mobile i 5år og har vendt meg til en fantastisk sync, god søkefunksjon i adresse listen. osv.

Hvordan fungerer egentlig sync'ing mot Outlook med C702?

I gamledager var det begrensning på hvor mange kontakter en kunne ha på "vanlige" telefoner, er dette et problem fremdeles?

Lenke til kommentar
Jeg har hatt Windows Mobile i 5år og har vendt meg til en fantastisk sync, god søkefunksjon i adresse listen. osv.

Hvordan fungerer egentlig sync'ing mot Outlook med C702?

I gamledager var det begrensning på hvor mange kontakter en kunne ha på "vanlige" telefoner, er dette et problem fremdeles?

C702 har vel samme sync funkjson som W890i. Hvordan det er å synkronisere med hjelp av kabel vet jeg ikke, men trådlåst (active sync) er det i hvert fall håpløst på min W890i.

Derfor vurderer jeg også windows mobile opp mot G900....veldig i tvil blitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...