Isvarmt Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 -Lurte på om dere har noen tips om en film som omhandler byen atlantis, kan ikke finne noen selv og syntes det er litt rart om det ikke fantes en film om dette populære temaet. Vet om de 2 disney tegnefilmene men jeg er ute etter ekte mennesker i rollene, håper dere kan hjelpe Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Du finner sikkert noe her. Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Du finner sikkert noe her. finner nesten bare fakta dokumentarer Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 noen som vet om noen? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Vet ikke jeg... kanskje!.. næh.. eller jo... Atlantis? Lenke til kommentar
georgios Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Brødrene Dahl og legenden om AtlantIS er vel egentlig en tvserie og kanskje ikke akkurat det du leter etter. uansett den eneste jeg kommer på Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Brødrene Dahl og legenden om AtlantIS er vel egentlig en tvserie og kanskje ikke akkurat det du leter etter. uansett den eneste jeg kommer på Handler nå om Atlant-Is uansett. Ikke det at det ikke burde være pålagt alle norske borgere ved lov å se den da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå