jocha Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) har lenge fundert på noe. har nokså krøllete hår. Bruker rettetangen par ganger i blant. men det sliter jo på håret. Så je prøvde rettesjampo. Har Prøvd den fra sunsilk. men den funka itte i dæ hele tatt. Så je tenkte je skulle spørre om noen har forslag til sjampoer som de vet\tror kan funke? og om det er det noen som bruker noe som funker. uansett er det itte krise. Jeg er stolT over krøllene mine. Liker bare å gå med flatt hår iblant:D Endret 17. august 2008 av jocha Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Veldig lurt å bruke krølltang hvis du vil ha vekk krøller. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Kansje du heller bare burde skaffe deg en slettetang? Jeg har brukt slette tang hver dag i nesten 3 år nå. Har ikke mista håret ennå i hvertfall. Lenke til kommentar
jocha Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Kansje du heller bare burde skaffe deg en slettetang? Jeg har brukt slette tang hver dag i nesten 3 år nå. Har ikke mista håret ennå i hvertfall. det er jo det je meinte da! skrev bare feil... omg Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg har aldri fått finere krøller enn rettesjampoen jeg brukte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå