Krankemot Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Første gangen jeg skal på festival så prøver å sette sammen en aldri så liten pakkeliste. Hvordan ser denne lista ut? Har jeg med for mye? for lite? Overflødige ting? Praktisk: Telt Liggeunderlag Sovepose Ducttape Lommelykt Presenning Pute Lommekniv Tallerken Skje, Kniv, Gaffel iPod Mobiltelefon Ladere Lommebok Billettene Kontanter Bankkort Oppslagbare stoler Våtservietter Håndkler Teppe Toalettmappe Ibux Solkrem Ørepropper Deoderant Tannbørste Tannkrem Eurax Myggspray Barberingssaker Stormkjøkken Rødsprit Fór: Knekkebrød Magerost Nudler Rett i koppen ekspresskaffe Teposer Sukker Klær: Gummistøvler Regntøy superundertøy Sokker (4 par) Ullsokker (2par) Genser (2) Varm genser Jakke Boxere (5) t-Skjorter (4) Bukser (2+1) Shorts (2) Endret 20. juni 2008 av Snobjorn Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Du har skrevet billett to ganger, kanskje det er forskjellige billetter? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Må forsåvidt huske begge bilettene, men jeg drev og omorganiserte lista istad og da kom noen ting fler ganger, fjerna det nå da (Æsj, listefunksjonen vil ikke virke) Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Fin liste Jeg har i tillegg skrevet opp (som jeg kommer på nuh): Lighter Liste over telefonnumre jeg kan få bruk for hvis mobilen skulle finne på å forsvinne Medisiner (allergi osv) Regnponcho Solbriller Tau Teltplugger til presenning Endret 21. juni 2008 av PT Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Lommebok med nødvendige papirer. Telt. Sovepose/liggeunderlag. Sekk med klær. Bøtte med kondomer og godt humør. Eller laptop + lader, som han i Hovetråden. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg ville ikke tatt med følgende fra listen: Lommelykt (du blir vant til nattlyset, og nå er det aldri spesielt mørkt om natta pga. sola står lenge på himmelen) iPod (Det blir masse folk å snakke med, masse konserter så det blir liten tid til bruk, i så fall på reisen fram og tilbake. Det er alltid telt som blir rundstjelt på festivaler) Oppslagbare stoler (kjøpe heller en for 150-200,- når du kommer dit, stress og dra med seg + du får en ny stol om du ikke ødelegger eller mister den/noen tar den) Teppe (gjørme, støv, alkohol, mat, fulle folk = ødeagt teppe) Ibux (alkohol og medisiner er ikke alltid bra. Ta i så fall heller Paracet som er svakere) Stormkjøkken (Mange festivaler har totalforbud mot ild i festival område. Openbart fordi det er en del teltduker og fulle folk) Rødsprit som sagt over. Av egen erfaring fra Roskilde... ikke alle som er enige muligens. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) shit det var da voldsomt til liste jeg kjøpte billett inkludert telt og bad, trenger bare ta med litt klær. Endret 24. juni 2008 av jagarock Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Ikke glem antibak! Mest sannsynlig blir man jo litt skitten osv, greit og få rensa hendene skikkelig! Endret 24. juni 2008 av Skinnhesten Lenke til kommentar
fgr Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ikke glem antibak! Mest sannsynlig blir man jo litt skitten osv, greit og få rensa hendene skikkelig! skal du ha med hårkur og balsam også eller? Lenke til kommentar
maxM Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Vil ikke vite hva slags bakterier jeg fikk i meg hver gang jeg stapper nedpå nattmat på festival... men å vaske henda med antibaktrielle greier kommer jeg heller aldri til å gidde. Festival er skittent og uhygenisk, og skal være skittent og uhygenisk. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ikke glem antibak! Mest sannsynlig blir man jo litt skitten osv, greit og få rensa hendene skikkelig! skal du ha med hårkur og balsam også eller? Nei skal nok ikke det, ville du lånt? Hadde ikke med meg antibak i fjor men slik som maxm sier så tar man i mye funky. Man må jo ikke bruke den men er jo greit og ha med Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Uansett hva du gjør, ALDRI glem å ta med deg eget dopapir. Det verste jeg vet er å gå på et utedo på en festival å se på det brune skitne dopapiret. Fysj! Jeg vil også si engangskamera Lenke til kommentar
Lintvedt Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Her er mine tips: http://www.gofestival.lintvedt.net/?side=tips Endret 26. juni 2008 av -Xc4- Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hvor skal du? Er ikke vits aa ta med mat, det kan du kjope der nede. Tar bare unodvendig mye plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå