hwknut Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 er dette en bra Switch?? Unex Switch 8-Port 10/100Mbit N-Way Lenke til kommentar
perry Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 den er brukbar men ikke spesielt bra Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 er dette en bra Switch?? Unex Switch 8-Port 10/100Mbit N-Way Helt grei den, funker fint til hjemmenettverk eller små LAN. Har ikke hatt noen som helst probbs med den! ambefaler deg å kjøpe den Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 er den ikke bra??? Jeg hadde tenkt å bruke den til å spille spill i lan med kameratene mine Og da tenker jeg på spill som Half life, Renegade, Battlefield 1942 dvs nye spill. Hvis ikke det går. Er det noen som vet om noen RIMLIGERE OG GODE Switcher? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg har den også og den fungerer helt greit. Eneste ulempen er at Dell laptopen min må kjøre med 10mbit mot den av en eller annen grunn... :-? Mens alle de andre PC'ene går helt fint på 100mbit. Lenke til kommentar
perry Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 er den ikke bra??? Jeg hadde tenkt å bruke den til å spille spill i lan med kameratene mine Og da tenker jeg på spill som Half life, Renegade, Battlefield 1942 dvs nye spill. Hvis ikke det går. Er det noen som vet om noen RIMLIGERE OG GODE Switcher? den er brukbar. det finnes ingen rimelige gode switcher. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Har den switchen og synes det er en glimrende switch. Fungere fint med både stasjonær og bærbar.......og spiller over LAN så det suser Anbefales! Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hva er det gjør at den ikke er så god? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg kjørte tidligere den 5 port utgaven som heter SD050s og hadde aldri problem med den . Kjører nå Unex IS050P router som sikkert inneholder samme ting på switch siden som rene switcher og har aldri hatt noen problemer med denne heller . Siste software såklart men ... Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hva er det som skiller en billig switch fra en dyr swithc? Lenke til kommentar
chma Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hva er det som skiller en billig switch fra en dyr swithc? kvaliteten generellt og at en del av de litt dyrere har managment, du kan konfigurere dem, de har og avhengig av pris sef en del andre funksjoner som man kan bare drømme om i en billig swtich. Unex Vs. Cisco..... for å ta et eks.. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 På papiret ser dennoko lunde ut. Men til ein pris av 289,- så kan man jo begynne å lure....... På den andre siden, så er det ikkje så dyrt hvis den viser seg å ikkje være noko serllig heller... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 bruker disse på jobben, og vi har ikke hatt noen problemer med de vi (brukes riktignok bare på kontorer o.l. der vi bare skal dele det mellom noen få maskiner, ellers brukes litt _DYRERE_ ting her, cisco anyone ) Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Cisco roxx =) Vanlige unmanaged switcher, som den det er snakk om i denne tråden, er som regel billige, men de virker, så lenge man ikke stiller noen mer avanserte krav, som VLAN, trunking, fiber/Gb over kobber. Trur ikke det ligger noe i at "billig-switcher" er dårligere i ytelse el.l. enn de litt dyrere merkene, da de dyrere gjerne er managed, og dermed ligger på et helt annet plan.... Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 har ingen gode erfaringer med unex huber ihvertfall. Portene klikker og mister kontakt. Ustabil til tider. vet ikke hvordan det er med switchen, men ville eller ha gått for et annet merke. ER ikke store pris forskjellen. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg hadde en Unex 16porter engang, fungerte fint i vel et år. SÅ begynte den å lage merkelige lyder, og etter vel en uke med lyder døde den bare. Nå kjøper jeg bare kvalitet. 3com 16porter til 1200kr blir det neste for meg.( bestiller den til uken) For deg vil jeg anbefale 3com 8porteren til 450kr. Den fungerer utmerket og det er livsgaranti på den. Det lønner seg som oftest å spytte litt extra penger i slike ting. Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 er dette en bra Switch?? Unex Switch 8-Port 10/100Mbit N-Way Har hatt den i et par måneder og den har fungert helt perfekt til mitt bruk. Har hatt lan med noen kamerater og spilt Bf1942 og NFshp2 blant annet. Jeg betalte 345 kr for den. Nå koster den 290 kr. Synes det er et bra kjøp! Lenke til kommentar
chma Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Cisco roxx =) Vanlige unmanaged switcher, som den det er snakk om i denne tråden, er som regel billige, men de virker, så lenge man ikke stiller noen mer avanserte krav, som VLAN, trunking, fiber/Gb over kobber. Trur ikke det ligger noe i at "billig-switcher" er dårligere i ytelse el.l. enn de litt dyrere merkene, da de dyrere gjerne er managed, og dermed ligger på et helt annet plan.... faktisk så støtter dlink switchen jeg kjøpte ny for 1400 kr Vlan, trunking, fiber/gb kopper med modul (koster ekstra).......røver kjøp med 16 porter men det er som du sier, man kan ikke sammenligne 3com sine dyrere switch dlink sine dyre med unex...men de billige derimot er jo ikke så forskjellig da. Cisco er i en klasse for seg på toppen, men de er det og på pris... Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg har den også og den fungerer helt greit. Eneste ulempen er at Dell laptopen min må kjøre med 10mbit mot den av en eller annen grunn... :-? Mens alle de andre PC'ene går helt fint på 100mbit. Sjekk netverkskortet ditt sine instillinger. Det er godt mulig det står låst på 10mbit Lenke til kommentar
TinYTim Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Den switchen er litt ustabil... En kompis av meg har den og når vi hadde LAN mista vi nettverk noen ganger.. Nå vet jeg ikke om du har kjøpt ennå, men jeg anbefaler denne 3com'en.... http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=6&s=pl ... Jeg bruker den og den holder mål!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå