Core-1 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 og hvorfor har jeg 100% av det? Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ren gjetning. Tipper du mener over Live. Tipper også at det mener Did Not Finish. Noe som vil bety at du aldri har fullført en kamp over live. Som sagt, ren gjetning. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Ren gjetning. Tipper du mener over Live. Tipper også at det mener Did Not Finish. Noe som vil bety at du aldri har fullført en kamp over live. Som sagt, ren gjetning. i så fall HÆ? dette kan ikke stemme, har spilt de aller fleste kampene.... over live ja, håper du tar feil EDIT: Virker som du har rett Djevlen, merka at jeg ble litt sur nå, det KAN ikke stemme....jeg vet ikke hvor mange ganger vi har blitt pissa på i be a pro online mode, men jeg har ikke Quitta alle gangene.... Endret 20. juni 2008 av Microgekk Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 har faktisk opplevd folk som IKKE vil spille med meg(de quitter) det har skjedd mange ganger med samme folk, så er nesten sikker på at det er meg Men kan jeg "nulstille" det på noen måte? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 har faktisk opplevd folk som IKKE vil spille med meg(de quitter) det har skjedd mange ganger med samme folk, så er nesten sikker på at det er meg Men kan jeg "nulstille" det på noen måte? Kan ikke nullstilles Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ren gjetning. Tipper du mener over Live. Tipper også at det mener Did Not Finish. Noe som vil bety at du aldri har fullført en kamp over live. Som sagt, ren gjetning. Feil, DNFen er en prosentandel av kampene du ikke har fullført. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Ren gjetning. Tipper du mener over Live. Tipper også at det mener Did Not Finish. Noe som vil bety at du aldri har fullført en kamp over live. Som sagt, ren gjetning. Feil, DNFen er en prosentandel av kampene du ikke har fullført. blir ikke dette egentlig det samme points? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Nei. Djevlen sa det ville bety at man aldri har fullført en kamp over live, men det er feil. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 hvis du leser øverst ser du at han sa at han hadde 100% av det og dermed blir det rett at han aldri hadde fullført Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 hvis du leser øverst ser du at han sa at han hadde 100% av det og dermed blir det rett at han aldri hadde fullført du mener jeg aldri har fullført? Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 les de 2 første postene så ser du hva jeg skrev Lenke til kommentar
trydis Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Påvirkes ikke dette kun av "ranked" kamper? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Påvirkes ikke dette kun av "ranked" kamper? Tror det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå