Gå til innhold

Logitech G51: høyttaler funker ikke lenger

Anbefalte innlegg

Hei.

Har hatt dette anlegget ett par måneder nå, før jeg idag merket at den ene bakre høyttaleren ikke lenger funker. Sjekket utgangen ved subwoofer ved å kople til de andre høyttalerene, og dette fungerte så utgangen er tydeligvis i orden. Har prøvd å lukte på den defekte høyttaleren for å kjenne om den kan være sprengt. Det lukter ikke svidd der, og elementene sitter ikke fast når jeg forsiktig dytter dem fram og tilbake. Mistenker nå at det kan være kabelen. Er dette en grei sak å ordne eller må jeg reklamere på dette?. Alle forslag taes imot med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Glem nå for all del ikke at du kan ha kommet nær en innstilling på selve PC-en.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Altså utgangen fungerer som jeg har sagt. Dette sjekket jeg ved å putte inn en av de andre høyttalerne i RCA kontakten der den defekte høyttaleren egentlig skulle ha sittet. Når det gjelder jack plugger, så er det fire av disse. En grønn, en svart, en orange og en rød. Den grønne er for de to fronthøyttalerne, den svarte er for bass/sub, den orange er for de to bakhøyttalerne og den røde er mikrofon. Kan hende jeg har blandet med svart/orange når det gjelder funksjonen. Men er i allefall sånn kablene er lagt opp. For høyttaleren sluttet i allefall bare å virke sånn uten videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...