emineem Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 ja, ok her er saken. jeg er dj for noe som er kalt " epic entertainment " og jeg bruker mange forskjellige dj programmer men så har jeg jo Steinberg, Sequel. og når jeg skal lage sanger/spiller de av for å høre. så lagger lyden slik at det blir vanskelig å lage sanger, også er dette veldig irriterende! vet dere hva det er og hvordan jeg kan fikse det? takk. Lenke til kommentar
icedragon1990 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 ja, ok her er saken. jeg er dj for noe som er kalt " epic entertainment " og jeg bruker mange forskjellige dj programmer men så har jeg jo Steinberg, Sequel. og når jeg skal lage sanger/spiller de av for å høre. så lagger lyden slik at det blir vanskelig å lage sanger, også er dette veldig irriterende! vet dere hva det er og hvordan jeg kan fikse det? takk. haha da er du en tøff dj ;P hmm kanskje pcen din er for dårlig Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Nå er ikke jeg noen ekspert på disse programmene, men sjekk om du kan skru opp eller ned størrelsen på playbackbufferet. Ofte er det greit å ha et lite buffer for å få lav latency, men et buffer som er for lite, kan gi dette problemet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Cpu-hog.. Å fremstille digital lyd krever mye av Cpu-en.. Jeg ble ikke kvitt lag i Fl studio før jeg overklokka til 3,1Ghz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå