miXer Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Heisann. Jeg har en Audi A3 97' hvor passasjer setet ikke vil gå i lås i bakkant når du har hatt det frem. Noen som har vært borti dette problemet? Noen som vet hvor problemet ligger? Har hatt setet frem og tilbake og kikket høyt og lavt, men finner ikke ut hvor problemet ligger. Noen som vet? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Er det ingen som har vært borti dette? Eventuelt har tatt ut et sete av en a3 før og vet hvordan det skal festes? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Høres ut som et typisk "vipperygg"problem.. Er vel låsen som kanskje er sliten eller gåen? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Jepp. Noen som vet om dette lar seg fikse? Eller må jeg kjøpe nytt sete? Eller sitter problemet i skyvemekanismen i gulvet? Hvor kan jeg få tak i dette? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Kanskje hendelen på setet ikke går ned automatisk? Prøv å skyv den ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå