Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er BMW for mye "pakkistanerbil"/harry?

MrL

Anbefalte innlegg

Er vel egentlig ikke mange utlendinger som kjører BMW. Men de få som gjør det, fremhever seg så mye med styling etc at du legger merke til at det er en mørkhudet.

Bor nærme Oslo, og rundt om der ser man mange svarte i BMW, men egentlig ikke så mye uten i byen.

Selv er jeg hvit og kjører BMW :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er vel egentlig ikke mange utlendinger som kjører BMW. Men de få som gjør det, fremhever seg så mye med styling etc at du legger merke til at det er en mørkhudet.

Bor nærme Oslo, og rundt om der ser man mange svarte i BMW, men egentlig ikke så mye uten i byen.

Nei, for du virker ikke som en naiv, fordomsfull og innavlet etnisk nordmann med mangel på et par tusen hjerneceller... Ikke i det hele tatt, faktisk! Btw, jeg er etnisk norsk selv, og skammer meg over nordmenn som deg. Du bidrar til å forsinke integreringen i Norge fullstendig...

Lenke til kommentar

Nei, for du virker ikke som en naiv, fordomsfull og innavlet etnisk nordmann med mangel på et par tusen hjerneceller... Ikke i det hele tatt, faktisk! Btw, jeg er etnisk norsk selv, og skammer meg over nordmenn som deg. Du bidrar til å forsinke integreringen i Norge fullstendig...

Hva mener du?

Negativ i alle tråder du, svarte nettopp på et av de andre negative innleggene dine.

Lenke til kommentar

Du virker som en typisk superantirasist, som roper: "Ulv! Ulv!" og bruker rasismeordet hver gang noen sier noe som kanskje kan minne om kritikk mot minoritetsgrupper. ... Jeg skammer meg over deg.

Hvorfor forsinker han integreringen ved å antyde at pakistanere som kjører BMW lesser dem ned med styling, det er jo i mange tilfeller sanheten.

Lenke til kommentar

Aldri likt BMW egenlig, de har meget pene biler men de fleste som kjører BMW er vanligvis en som bare brifer rundt og prøver å være tøff/mannen i gata elns. Med mindre de er steinrike og går i dress.

At BMW er pakkisbil, tja jo litt kanskje. (?)

Lenke til kommentar

Styling kan være pent, men da er det veldig viktig å holde det rent og gjennomført. Gjennomført, diskret og clean styling er ofte ganske pent, og gir bilen et løft utseendemessig. Men det er veldig lett å ta på litt for mye, og da ser det rimelig kjapt jalla ut.

Lenke til kommentar

Første pakistaneren som svarer på dette trådet :new_woot:

Jeg har egentlig aldri likt Bmw, men jeg skjønner ikke åssen folk klarer å sette på spoiler på en Bmw. Bmw har så fin form fra før av at det ikke trengs noe mer enn litt senking og felg.

Spør du meg så er det 'Clean Styling' som gjør susen og Audi er tingen :yes:

Jeg fyller 18 i Januar, men ble litt skeptisk om hva dere nordmenn mener som er harry. Se på bilen min og fortell meg hva som er stygt. Det er ikke en Bmw, men fortsatt skeptisk :blush:

post-118757-1216491664_thumb.jpg

post-118757-1216643876_thumb.jpg

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar

Jeg har egentlig aldri likt Bmw, men jeg skjønner ikke åssen folk klarer å sette på spoiler på en Bmw. Bmw har så fin form fra før av at det ikke trengs noe mer enn litt senking og felg.

De fleste bmwer kan leveres med spoiler originalt.

Her er originalspoileren min.

http://i7.photobucket.com/albums/y270/Yngvejos/bimmer2.jpg

Denne har jeg byttet ut i en m-tech spoiler.

http://i7.photobucket.com/albums/y270/Yngvejos/IMG_0321.jpg

Er dette virkelig så harry som folk her inne påstår?

Jeg fyller 18 i Januar, men ble litt skeptisk om hva dere nordmenn mener som er harry. Se på bilen min og fortell meg hva som er stygt. Det er ikke en Bmw, men fortsatt skeptisk :blush:

Skal jeg nevne en ting som er stygt der, må det være S4 merket. Jeg er ingen fan av dekaltrim.

Hvis du skal du ha et merke der, burde du satt på et S-line merke istedet.

Bortsett fra det, er det ingenting ved bilen som får meg til å tenke "utlending".

BMW E36 er pakiststanerbil.

Ingen andre BMW er det.

Er virkelig dette en "pakistanerbil"?

tn_Bild%20113.jpg

Endret av Yngvejos
Lenke til kommentar
S4 Stylinga er fin, og en veldig clean bil :) Fortsett sånn.

Men er nok Bmw & Mercedes som er tingen :roll:

Takk :) Da kan jeg fullføre med Full S4 styling.

Ikke for å skuffe deg men se på det bilde under som jeg satt sammen så vet du hva som gjør en Bmw så spesiell :p

Så det først da jeg gikk i 10 klasse, henger 4 sånne søppelkasser utenfor skolen og vet dere hva? 'Perfect Match'

'Unnskyld, tilgi meg'

post-118757-1216493815_thumb.jpg

Lenke til kommentar

De fleste bmwer kan leveres med spoiler originalt.

Her er originalspoileren min.

<a href="http://i7.photobucket.com/albums/y270/Yngvejos/bimmer2.jpg" target="_blank">http://i7.photobucket.com/albums/y270/Yngvejos/bimmer2.jpg</a>

Denne har jeg byttet ut i en m-tech spoiler.

<a href="http://i7.photobucket.com/albums/y270/Yngvejos/IMG_0321.jpg" target="_blank">http://i7.photobucket.com/albums/y270/Yngvejos/IMG_0321.jpg</a>

Er dette virkelig så harry som folk her inne påstår?

Skal jeg nevne en ting som er stygt der, må det være S4 merket. Jeg er ingen fan av dekaltrim.

Hvis du skal du ha et merke der, burde du satt på et S-line merke istedet.

Bortsett fra det, er det ingenting ved bilen som får meg til å tenke "utlending".

Tenkte mer på store spoilere på en Bmw.

Det er S4 front og grill, så det var der orginalt i grillen når den ble kjøpt, er det stygt :( ?

Skal gjøre den prikk lik en S4, koster mye for orginal delene til S4, men har verdt det.

Se på bilen min og fortell meg hva som er stygt. Det er ikke en Bmw, men fortsatt skeptisk :blush:

Syns bilen din ser bra ut jeg. Ren og pen. Men siden Audi S4 aldri ble levert med 1,9 tdi ville jeg revet av det merket ;)

Fjerna A4 og 1,9TDi bakpå, er bare Audi ringene igjen. :)

Edit: Det var en person som spurte broren min om dette var en S4, han gikk på den :p

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...