Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er BMW for mye "pakkistanerbil"/harry?

MrL

Anbefalte innlegg

Hehe, klassisk eksempel du kommer med der Gigaflow. Hele bilen ser jo også ut som et fargekart :)

Hehe... veldig synd at noen velger å style BMW'ene side på den måten ja.

Skulle jeg hatt en splitter ny BMW i dag ala 3-serien så ville jeg nok bestilt den med orginal styling og en del utstyr ala M-tech etc etc. Men utover dette ville jeg aldri funnet på og klistret på noe plast.

Muligens jeg hadde kjøpt noen heftigere hjul og senket litt, men der går også grensen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig der, m-pakka til BMW er pen, iallefall på 5 serien (e60) og 3 serien (e90) ;) Og evt senket, og 19" hjul.

M-pakken ser som regel bra ut. Er de hjemmesnekkra bilene som ikke ser ut som regel :p

Men så lenge folk flest holder seg til å ødelegge 3\5-serien og lar den gamle 6-serien være i fred er jeg fornøyd. Elsker 6-serien....

Lenke til kommentar
Blir feil å kalle BMW for pakkisbil.

99,9% av alle pakkiser som faktisk kjører BMW har en BMW som ble produsert på starten av 90-tallet, og videre er modifisert til det ugjenkjennelige.

Vis meg pakkiser som kjører rundt i splitter nye BMW'er som faktisk er elegante, så er jeg med.

Da foreslår jeg at du tar en tur inn til Oslo omegn. Kjører jo nesten bare forbi pakistanere i de nyere BMW'ene... Ellers er det som oftest etnisk norske menn fra vestkanten. Synes ikke du skal stigmatisere BMW, men heller se det på som positivt at våre nye landsmenn ønsker å bidra med å gjøre BMW til et mer anerkjent bilmerke. Selv kjører jeg Audi, og føler at det er noe av det beste jeg noen gang har kjørt :)

Lenke til kommentar

Ja, og som oftest kjører de rundt i bmw'er med små firere, 1.8 og 1.6l. Ventiltikking til tusen og selvfølgelig M/// merket godt klistret fast godt synlig på bagasjelokket. De eier ikke respekt for M/// merket, har du ikke en M så har du ikke det.

Lenke til kommentar

Hah faktisk. Var det en vannabe BMW stasjonsvogn han skulle etterligne da eller? De er også dessuten langt over gjennomsnittet opptatt av krom, og alt som kan byttes til krom blir byttet til det, samt gjerne litt til. Så en BMW som gikk her i byen tidligere, og der var selv dørpakningene, pakningene rundt lykter osv i krom. Hva faen? Bilen så jo ikke ut.

Endret av Brian
Lenke til kommentar

Har hvert mye i Nordnorge ala Alta/Finnmark/Tromsø/Kautokeine/kirkenes you name it.

Det eneste jeg har sett der oppe av merkeligheter (for meg som er søring) er folk som handler i butikken med samedrakt. Gjerne eldre mennesker som veler rundt på tunet med slike.

Det finnes vel en og annen utlending der oppe også, men de tror jeg bare har kjørt seg vil :)

Lenke til kommentar
Ja, og som oftest kjører de rundt i bmw'er med små firere, 1.8 og 1.6l. Ventiltikking til tusen og selvfølgelig M/// merket godt klistret fast godt synlig på bagasjelokket. De eier ikke respekt for M/// merket, har du ikke en M så har du ikke det.

Siden du snakker om respekt for M-merket, bør du kanskje få med deg at strekene er forran M´en. ///M

Kun ///M uten tall bak, betyr M-technik. Og kan velges på biler med m-pakke. Jeg tror også du kunne få det kombinert med m-sport understell.

Endret av Yngvejos
Lenke til kommentar
Jepp, det stemmer Yngejos. :) Du får iallefall M-Pakke på 1,3 & 5 serien som jeg vet om.

Men fargene er vel heller m-logo.jpg

Og M´en skal være chrom. Det er ikke alt som er så lett å gjengi på pc-skjermen. Spesielt ikke ved bruk av fargene man har å velge i på forumet.

Lenke til kommentar
BMW Cabriolet med Krom-felger er kebabtralle.

I hvert fall når det sitter 4 "fettere" med singlet, gullsmykker, overfrisert skjegg og teit piggfrisyre inni. Så skal dem alltid ruse bilen noe sykt, så sykt at det stakkers konfilteret fra Torshov nesten rister i stykker, når de råner rundt i sentrum.

GigaFlow: Hahahaha :rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...