Bjerknez Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hehe, klassisk eksempel du kommer med der Gigaflow. Hele bilen ser jo også ut som et fargekart Hehe... veldig synd at noen velger å style BMW'ene side på den måten ja. Skulle jeg hatt en splitter ny BMW i dag ala 3-serien så ville jeg nok bestilt den med orginal styling og en del utstyr ala M-tech etc etc. Men utover dette ville jeg aldri funnet på og klistret på noe plast. Muligens jeg hadde kjøpt noen heftigere hjul og senket litt, men der går også grensen. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Enig der, m-pakka til BMW er pen, iallefall på 5 serien (e60) og 3 serien (e90) Og evt senket, og 19" hjul. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Enig der, m-pakka til BMW er pen, iallefall på 5 serien (e60) og 3 serien (e90) Og evt senket, og 19" hjul. M-pakken ser som regel bra ut. Er de hjemmesnekkra bilene som ikke ser ut som regel Men så lenge folk flest holder seg til å ødelegge 3\5-serien og lar den gamle 6-serien være i fred er jeg fornøyd. Elsker 6-serien.... Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
khvm Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Blir feil å kalle BMW for pakkisbil.99,9% av alle pakkiser som faktisk kjører BMW har en BMW som ble produsert på starten av 90-tallet, og videre er modifisert til det ugjenkjennelige. Vis meg pakkiser som kjører rundt i splitter nye BMW'er som faktisk er elegante, så er jeg med. Da foreslår jeg at du tar en tur inn til Oslo omegn. Kjører jo nesten bare forbi pakistanere i de nyere BMW'ene... Ellers er det som oftest etnisk norske menn fra vestkanten. Synes ikke du skal stigmatisere BMW, men heller se det på som positivt at våre nye landsmenn ønsker å bidra med å gjøre BMW til et mer anerkjent bilmerke. Selv kjører jeg Audi, og føler at det er noe av det beste jeg noen gang har kjørt Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Aldri sett en "pakkis" i en BMW i det hele tatt. 20 år gamle tromsøværinger derimot. Har dere pakistanere i nord-Norge da? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ser ikke så veldig ofte pakistanere i veldig dyre bmw'r heller de til 20-30.000 som dem setter 20 klistremerker og slenger på et billig bodykit på.. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ja, og som oftest kjører de rundt i bmw'er med små firere, 1.8 og 1.6l. Ventiltikking til tusen og selvfølgelig M/// merket godt klistret fast godt synlig på bagasjelokket. De eier ikke respekt for M/// merket, har du ikke en M så har du ikke det. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Og det er latterlig å klistre på et M merke uten å faktisk ha noe m-styling på i det HELE tatt, syntes jeg er en grunn til at BMW har lagd M pakken.. Og det er neppe for at pakistanerene skal fake det i hytt å pine. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Lite som slår hva jeg så her på fredag. En VW Passat med en av våre nye landsmenn bak rattet. Her var det chrome-detaljer _overalt_ og for å bare være helt total hadde han et svært klistremerke i hele bakruta. Hva stod det der? Joda, " BMW///M POWER". Strengt tatt litt rart siden han kjørte VW. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Hah faktisk. Var det en vannabe BMW stasjonsvogn han skulle etterligne da eller? De er også dessuten langt over gjennomsnittet opptatt av krom, og alt som kan byttes til krom blir byttet til det, samt gjerne litt til. Så en BMW som gikk her i byen tidligere, og der var selv dørpakningene, pakningene rundt lykter osv i krom. Hva faen? Bilen så jo ikke ut. Endret 15. juli 2008 av Brian Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Har hvert mye i Nordnorge ala Alta/Finnmark/Tromsø/Kautokeine/kirkenes you name it. Det eneste jeg har sett der oppe av merkeligheter (for meg som er søring) er folk som handler i butikken med samedrakt. Gjerne eldre mennesker som veler rundt på tunet med slike. Det finnes vel en og annen utlending der oppe også, men de tror jeg bare har kjørt seg vil Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Ja, og som oftest kjører de rundt i bmw'er med små firere, 1.8 og 1.6l. Ventiltikking til tusen og selvfølgelig M/// merket godt klistret fast godt synlig på bagasjelokket. De eier ikke respekt for M/// merket, har du ikke en M så har du ikke det. Siden du snakker om respekt for M-merket, bør du kanskje få med deg at strekene er forran M´en. ///M Kun ///M uten tall bak, betyr M-technik. Og kan velges på biler med m-pakke. Jeg tror også du kunne få det kombinert med m-sport understell. Endret 15. juli 2008 av Yngvejos Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Jepp, det stemmer Yngejos. Du får iallefall M-Pakke på 1,3 & 5 serien som jeg vet om. Men fargene er vel heller Endret 15. juli 2008 av HaueR Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jepp, det stemmer Yngejos. Du får iallefall M-Pakke på 1,3 & 5 serien som jeg vet om. Men fargene er vel heller Og M´en skal være chrom. Det er ikke alt som er så lett å gjengi på pc-skjermen. Spesielt ikke ved bruk av fargene man har å velge i på forumet. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 BMW Cabriolet med Krom-felger er kebabtralle. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 BMW Cabriolet med Krom-felger er kebabtralle. I hvert fall når det sitter 4 "fettere" med singlet, gullsmykker, overfrisert skjegg og teit piggfrisyre inni. Så skal dem alltid ruse bilen noe sykt, så sykt at det stakkers konfilteret fra Torshov nesten rister i stykker, når de råner rundt i sentrum. GigaFlow: Hahahaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå