kremt Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Blir feil å kalle BMW for pakkisbil.99,9% av alle pakkiser som faktisk kjører BMW har en BMW som ble produsert på starten av 90-tallet, og videre er modifisert til det ugjenkjennelige. Vis meg pakkiser som kjører rundt i splitter nye BMW'er som faktisk er elegante, så er jeg med. Og du tror at pakkisene ikke har penger? Er ikke så mange pakkiser lenger som kjører E36. Nå kjører de E39, E46, E60 og E90. Normalt sett er de vel igrunn ganske fine de bilene de har også. Kanskje misunnelsen spiller deg et puss? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Sa vel ikke noe om penger jeg, vel? Sa bare at de aller fleste av pakkisene (som er et negativt ladet ord i seg selv) kjører eldre biler som er moddet ihjel. Når du finner pakkiser i E60 som du selv sier vil jeg påstå at pakkisfaktoren faktisk har forsvunnet, gitt at bilen ikke er rosa/orange og har 27" felger og er kraftig senket. Forøvrig er jeg ikke misunnelig på folk i nyere biler da jeg selv disponerer både nyere 5-serie og 3-serie daglig. Penger til å "ødelegge" dem har jeg nok av, men jeg foretrekker å bevare alt slik det var fra fabrikken. Argumentet ditt med misunnelse er dessverre ikke gyldig, selv om jeg godt kan forstå at en innvandrer kan ha penger til bil på lik linje med nordmenn. Poenget mitt er i alle fall at ingen bør være redd for å kjøre BMW fordi det har pakkis-stempel. Endret 21. juni 2008 av fredrikg- Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) At BMW sliter med ett dårlig image er det vel ingen tvil om akkurat. Noe som selvfølgelig er veldig synd. For bilene er jo utrolig driftssikre og enormt med kjøreglede. Dessuten er jo entusiastmiljøet rundt BMW veldig stort. En pent stylet bil med enten ACS-styling eller M-styling (Ikke fult body-kit på en liten motor ...) er utrolig stilrene og langt ifra overdådige. Det er iallefall min mening. Problemet begynner vel først når man setter på chromspeil, chromfelger, chromgrill, chromelykter, lexus-baklykter, kullsorte ruter, sportslyddemper i en 316i, M-merker over hele bilen, osv. Jeg tror ikke BMW hadde hatt det dårlige image idag om våre nye landsmenn ikke hadde gjort bl.a disse modifikasjonene. Og om man ikke kjører en helt ny BMW, må man være litt tøff. For man får MANGE slengbemerkninger og kommentarer. "hahaha, pakkisbil", "kebabtralle", "Black Mans Wagon", osv. Selv driter jeg i det. Hvorfor skal jeg bry meg? Jeg som kjører bilen. Vet jo at den er 10x bedre en min kompis sin Vectra fra '92 uansett så. Endret 21. juni 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Bilde nr4 og 5 synes jeg blir litt mye. De andre er da helt fine. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 BMW er flotte biler det, og hvis våre nye landsmenn vil bruke skattepengene mine på å gjøre dem enda flottere, i form av kromspeil; kromnyrer; krominteriør; kromlyktelister; krombaklukelister; krombaklyktdeksel; kromantenne; kromgirkule; kromdørhåndtak; kromfelger; kromsidelister og kromdealer - så unner jeg dem den gleden. Så er det òg forskjell på en 4-dørs 316 E36 med sliten matt lakk og Biltema-styling, og en peerlemorhvit E90 coupé med AC Schnitzer-felger og M-tech. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg eier en svart BMW og synes ikke den er noe harry eller "pakkisbil". BMW er faktisk en utrolig fin/god bil! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Kjenner faktisk en som fikk en BMW, men nektet å ta den imot fordi det var "BMW". Kanskje det har noe med hvor vi alle bor hen om BMW har pakkismerket eller ikke.. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 At BMW sliter med ett dårlig image er det vel ingen tvil om akkurat. Noe som selvfølgelig er veldig synd. For bilene er jo utrolig driftssikre og enormt med kjøreglede. Dessuten er jo entusiastmiljøet rundt BMW veldig stort. De sliter slettes ikke med dårlig image. Salget går som det suser. Spør hvem du vil over 14 år (mental alder) om hva de forbinder med BMW. De aller fleste svarene vil inneholde noen av disse stikkordene: Penger, prestisje, kjøreegenskaper, luksus, sportslig. lidenskap, entusiasme, kjøreglede etc. Pakkisbil er noe jeg hører fra småjenter, og kamerater som sier det i en spøkefull tone. Jeg vet ikke om noen oppegående folk som seriøst mener at BMW er en pakkisbil. Det er også noe av gleden med å være BMW-eier, at alle de som missliker BMW, bruker nettop BMW som sammenligning når de skal trekke frem bra ting med sin egen bil. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 BMW er flotte biler det, og hvis våre nye landsmenn vil bruke skattepengene mine på å gjøre dem enda flottere, i form av kromspeil; kromnyrer; krominteriør; kromlyktelister; krombaklukelister; krombaklyktdeksel; kromantenne; kromgirkule; kromdørhåndtak; kromfelger; kromsidelister og kromdealer - så unner jeg dem den gleden. Så er det òg forskjell på en 4-dørs 316 E36 med sliten matt lakk og Biltema-styling, og en peerlemorhvit E90 coupé med AC Schnitzer-felger og M-tech. Åhh, kjører en sånn her i Bergen. Fantastisk vakker, fikk hakeslepp da jeg så den for første gang. Tror den har panorama tak, evt svart tak, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Har sett like mange harry Mercedeser og Audier. Om de er kjøres av en pakistaner eller en hvit bygdegutt interesserer meg strengt tatt ikke. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Er vell ingenting som slår DENNE? Sett at eieren har prøvd å selge den flere ganger uten hell, er det så rart? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Var/er prisen seriøs? Hvis så er da kjøper jeg bilen tvert! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Prisen er sikkert egentlig 65 000kr. Skriver sikkert 6500kr for å komme under 50 000kr for å billigere annonsepris Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Uhum, fordi den prisen er ikke helt til å tro på. Jævla Pakkis! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Kunne godt kjøpt bilen. Om han fjernet absolutt all stylingdriten sin. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg syns styla BMW-er blir for pakkisbil. Er heller ikke begeistra for BMW sånn generellt, men de gamle type BMW-ene med denne fronten syns jeg er litt tøffe: Eneste bra med nye BMW-er syns jeg er bakhjulstrekk Utseendemessig liker jeg de ikke, kjørecomforten veit jeg ikke noe om på disse bilene. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Her har vi bilen sin (min) Endret 22. juni 2008 av M-J Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Den får trekk for å være AR-registrert. Det er harry Lenke til kommentar
Brian Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) BMW er tøft med rett styling, setter man på for mye eller feil blir det fort jalla. jeg kjører BMW selv og bryr meg midt i kaviarstjerna hva andre mener om den, dessuten kjører de som henger ut bilen min gamle opler som regel. BMW er herlige å kjøre, elsker det sportslige preget de har i sine hverdagslige biler. Synd at folk med litt for lite vett i skallen skaper et dårlig rykte på merket. Bilen min har forresten riktig bokstaver på skiltet, har BN. To kjappe bilder av tralla mi som er under oppussing. Endret 22. juni 2008 av Brian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå